Porsche Cayenne Facelift: Noi motorizari turbo si hibrid, plus alte bunatati

Porsche Cayenne Facelift: Noi motorizari turbo si hibrid, plus alte bunatati
  • Porsche a dezvaluit oficial noul Cayenne Facelift
  • SUV-ul german a primit numeroase imbunatatiri estetice
  • Gama de motorizari a fost, de asemenea, revizuita
Distribuie pe Facebook

Este oficial. Germanii de la Porsche au publicat astazi primele detalii si fotografii oficiale ale noului Cayenne Facelift, automobil ce va debuta in premiera mondiala chiar in toamna acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Paris.

Comparativ cu modelul actual, versiunea imbunatatita a popularului SUV din Stuttgart se remarca inca de la prima vedere prin partea frontala complet restilizata, ce preia numeroase inspiratii de la recent lansatul Macan. Asa cum era de asteptat, o serie de modificari au fost operate si la nivelul partii posterioare, toate aceste mici sau mari retusuri aplicate caroseriei conferindu-i noului Porsche Cayenne Facelift un aspect modern si, mai important de atat, placut privirii.

Porsche Cayenne FaceliftPorsche Cayenne Facelift

Porsche Cayenne Facelift

In ceea ce priveste meniul interior, ei bine... tinem sa precizam inca de la bun inceput ca surprizele majore lipsesc cu desavarsire din cadrul acestui departament, designerii germani preferand sa se concentreze exclusiv asupra... realizarii unui volan multifunctional in trei spite, care sa aminteasca de cel din echiparea supercarului 918 Spyder. In plus, scaunele spate se anunta ceva mai "prietenoase" ca pana acum si pot fi dotate, pentru prima oara, si cu sistem de ventilatie.

Mai atragatoare si mai confortabila ca oricand, versiunea imbunatatita a popularului SUV din Stuttgart impresioneaza si la nivelul gamei de motorizari, rolul de atractie principala revenindu-i modelului Porsche Cayenne Turbo cu un propulsor V8 biturbo de 4.8 litri si 520 cai putere sub capota. Multumita pachetului Sport Chrono disponibil in mod optional, automobilul german de inalta performanta are nevoie de numai 4.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul celor 279 kilometri pe ora.

In ceea ce priveste varianta Cayenne S, aceasta se poate lauda mai nou cu o unitate V6 biturbo de 3.6 litri, 420 cai putere si 550 Newton-Metri, dezvoltata integral de inginerii din Stuttgart. In cazul de fata, fisa cu specificatii tehnice include atat o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 5.4 secunde, cat si o viteza maxima de 259 kilometri pe ora. Marea surpriza consta insa in consumul mediu de carburant, care variaza intre 9.5 si 9.8 litri la 100 de kilometri.

Porsche Cayenne FaceliftPorsche Cayenne Facelift

Porsche Cayenne Facelift

Intr-un final, viitorii cumparatori vor avea la dispozitie si un Porsche Cayenne S E-Hybrid, ce combina un motor electric cu unul pe benzina, V6 supraalimentat de trei litri, pentru un total de 416 cai putere si 590 Newton-Metri. In ciuda faptului ca propune un timp de doar 5.9 secunde pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h, modelul cu pricina nu are nevoie de mai mult de 3.4 litri de carburant pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri.

Pentru cei interesati de acest aspect, versiunea imbunatatita a popularului SUV din Stuttgart porneste de la 66.260 euro. Pretul corespunde variantei Diesel, care ofera 262 cai putere dintr-un V6 turbodiesel de trei litri. Cat despre varianta S Diesel, aceasta beneficiaza in continuare de cei 385 cai putere ai motorizari V8 turbodiesel de 4.2 litri.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Porsche Cayenne Facelift
mai multe