Pregatite pentru lansare: noul BMW Seria 1 in varianta cu trei usi
O a doua varianta de caroserie este disponibila la noua gama BMW Seria 1. Noua versiune cu trei usi vine sa sublinieze caracteristicile sportive ale modelului compact. Designul sportiv si elegant si completarile atractive ale portofoliului de propulsoare, consolideaza pozitia speciala pe care BMW Seria 1 o detine in cadrul segmentului, caracterizata de sistemul unic cu tractiune spate si manevrabilitatea superioara.
Debutul pe piata din Romania este asteptat pentru luna septembrie a acestui an. Pretul de pornire pentru noul BMW Seria 3, varianta cu trei usi, va fi de 18250 Euro fara TVA pentru BMW 114i.
Noul BMW Seria 1 cu trei usi are proportii puternice specifice marcii. Se remarca prin capota alungita si zona habitaclului impinsa mult in spate pentru o prezenta sportiva. Alte elemente care sunt definitorii pentru limbajul de design al marcii sunt farurile de zi cu inele duble si iluminare LED, grila dubla a radiatorului, linia mediana puternic definita, Curba Hoffmeister a montantului C si stopurile in forma de L.
Alaturi de proportii si capota lunga, o imagine sportiva este creata si prin usile late cu geamuri fara rama. Panourile laterale puternic conturate cu accentuarea pasajelor rotilor spate si linia pragurilor laterale care se extinde in fata, subliniaza caracterul prelungit dinamic al siluetei automobilului.
Noul model preia aceleasi pachete remarcabile de personalizare, BMW Sport Line, BMW Urban Line si pachetului M Sport, care creeaza trei interpretari distincte, clar definite ale designului BMW Seria 1.
Extinderea caroseriei in lungime (+85 milimetri), ampatament (+30 milimetri), ecartament (fata: + 51 milimetri, spate +72 milimetri) si latime (+17 milimetri) in comparatie cu modelul anterior, in timp ce inaltimea automobilului a ramas aceeasi, creeaza imaginea unui model mai lat si mai aplecat spre sosea pentru o prezenta puternic sportiva.
Designul interior si materialele sunt preluate de la versiunea cu 3 usi. Se remarca posibilitatile remarcabile de personalizare prin BMW Lines si un limbaj vizual modern care culmineaza cu consola centrala si display-ul iDrive cu desgin flat-screen.
Modificari importante la interior sunt pentru zona din spate care vine cu un spatiu pentru picioare mai mare cu 21 de milimetri (fata de generatia anterioara) si cu posibilitatea de a alege intre doua sau trei locuri in spate. Portbagajul a fost extins cu 30 de litri, la 360 litri, capacitatea de stocare ajunge la maximum 1.200 de litri datorita rabatarii spatarului scaunelor spate (rabatare fractionata 40:20:40).
Noul model vine cu o varietate mare de modele pe benzina si diesel echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo. Noul entry-level va fi BMW 114i cu o putere de 75 kW/102 CP. Disponibile pe piata la lansare vor fi: BMW 116i (100 kW/136 CP), BMW 125i (160 kW/218 CP), BMW 116d (85 kW/116 CP), BMW 118d (105 kW/143 CP) si BMW 125d (160 kW/218 CP) si BMW 116d EfficientDynamics Edition cu putere de 85 kW/116 CP, masuri suplimentare de eficienta si nivel al emisiilor CO2 de 99 g/km in ciclul de testare EU.
Disponibile din noiembrie 2012 vor fi BMW 118i (125 kW/170 CP), BMW 120d (135 kW/184 CP), precum si sistemul inteligent de transmisie integrala BMW xDrive disponibil in premiera la BMW Seria 1 pentru modelele BMW M135i xDrive si BMW 120d xDrive. Simultan, sistemul BMW xDrive va fi disponibil si pentru versiunea cu cinci usi a gamei BMW Seria 1.
Toate variantele de motorizare sunt echipate standard cu transmisia manuala cu sase trepte optimizata. Ca optiuni unice in segmentul compact se remarca transmisia automata cu opt trepte, utilizare extinsa a tehnologiilor BMW EfficientDynamics care includ functia Auto Start Stop in combinatie cu transmisia manuala si cea automata, precum si mod ECO PRO, care poate fi activat in combinatie cu functia Driving Experience Control disponibila standard.
Concept al masinii orientat perfect spre placerea condusului, cu motoare dispuse longitudinal, tractiune spate, distributie armonioasa a maselor si tehnologie sofisticata a suspensiei; cea mai buna agilitate in segment combinata cu confort optimizat al calatoriei; puntea fata cu brate in cruce, cu dubla legatura, cu combinata MacPherson si bara stabilizatoare, puntea spate cu sistem multibrat; servodirectie electromecanica foarte precisa, neinfluentata de transmisie; optional, directie sport variabila; DSC Dynamic Stability Control ce include DTC si Active Differential Brake (ADB-Sport) pe puntea spate ca dotare standard; structura a caroseriei rezistenta la torsiune; numeroase dotari de siguranta.
Gama larga de sisteme de asistare a conducatorului si servicii de mobilitate de la BMW ConnectedDrive include o serie de echipamente, multe unice in segmentul compact: High-Beam Assistant (control automat al fazei lungi), Adaptive Headlights (faruri adaptive), Rear View Camera (camera pentru mers inapoi), Lane Departure Warning (avertizare la parasirea benzii) ce include Rear Collision Warning (avertizare la coliziune din spate), Parking Assistant (asistare la parcare), tempomat cu functie de franare, Speed Limit Info (informare cu privire la limita de viteza) cu No Passing Indicator (avertizare privind interdictia depasirii), o serie extinsa de aplicatii cu acces la internet care include BMW Apps si BMW Line, integrare imbunatatita a terminalelor smartphone si a playerelor muzicale, sistem de sunet Harman Kardon.
Variante de motorizare:
BMW 125i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 160 kW/218 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim: 310 Nm intre 1.350 si 4.800 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 6,4 secunde (transmisie automata: 6,2 secunde), viteza maxima: 245 km/h (243 km/h), consum mediu de combustibil: 6,6 litri (6,4 litri)/100 km, emisii CO2: 154 g/km (149 g/km), standard emisii: EU5.
BMW 116i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1.598 cmc, putere maxima: 100 kW/136 CP la 4.350 rpm, cuplu maxim: 220 Nm la 1.350 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 8,5 secunde (transmisie automata: 8,7 secunde), viteza maxima: 210 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5,7 litri (5,6-5,8 litri)/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km (131-134 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 114i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1 598 cm3, putere maxima: 75 kW/102 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 180 Nm la 1.100 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 11,2 secunde, viteza maxima: 195 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5.7 litri/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 125d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor in mai multe etape cu geometrie variabila a admisiei pentru supraalimentare la presiune inalta, injectie common-rail cu piezoinjectoare (presiune maxima de injectie: 1.800 bar), Capacitate: 1 995 cm3, putere maxima: 160 kW/218 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre 1.500 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 6,5 secunde (transmisie automata: 6,3 secunde), viteza maxima: 240 km/h, consum mediu de combustibil: 4,9 litri (4,8 litri)/100 km, emisii CO2: 129 g/km (126 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 118d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 320 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 8,9 secunde (transmisie automata: 8,6 secunde), viteza maxima: 212 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,4-4,5 litri (4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 115-118 g/km (116-119 g/km), standard emisii: EU5.
BMW 116d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 10,3 secunde, viteza maxima: 200 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,3-4,5 litri (transmisie automata: 4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 114-117 g/km (115-119 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 116d EfficientDynamics Edition: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.598 cmc, putere maxima: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 10,5 secunde, viteza maxima: 195 km/h, consum mediu de combustibil: 3,8 litri/100 km, emisii CO2: 99 g/km, standard emisii: EU5.
* Consumul de combustibil si emisiile CO2 depind de dimensiunile pneurilor alese.
Debutul pe piata din Romania este asteptat pentru luna septembrie a acestui an. Pretul de pornire pentru noul BMW Seria 3, varianta cu trei usi, va fi de 18250 Euro fara TVA pentru BMW 114i.
Noul BMW Seria 1 cu trei usi are proportii puternice specifice marcii. Se remarca prin capota alungita si zona habitaclului impinsa mult in spate pentru o prezenta sportiva. Alte elemente care sunt definitorii pentru limbajul de design al marcii sunt farurile de zi cu inele duble si iluminare LED, grila dubla a radiatorului, linia mediana puternic definita, Curba Hoffmeister a montantului C si stopurile in forma de L.
Alaturi de proportii si capota lunga, o imagine sportiva este creata si prin usile late cu geamuri fara rama. Panourile laterale puternic conturate cu accentuarea pasajelor rotilor spate si linia pragurilor laterale care se extinde in fata, subliniaza caracterul prelungit dinamic al siluetei automobilului.
Noul model preia aceleasi pachete remarcabile de personalizare, BMW Sport Line, BMW Urban Line si pachetului M Sport, care creeaza trei interpretari distincte, clar definite ale designului BMW Seria 1.
Extinderea caroseriei in lungime (+85 milimetri), ampatament (+30 milimetri), ecartament (fata: + 51 milimetri, spate +72 milimetri) si latime (+17 milimetri) in comparatie cu modelul anterior, in timp ce inaltimea automobilului a ramas aceeasi, creeaza imaginea unui model mai lat si mai aplecat spre sosea pentru o prezenta puternic sportiva.
Designul interior si materialele sunt preluate de la versiunea cu 3 usi. Se remarca posibilitatile remarcabile de personalizare prin BMW Lines si un limbaj vizual modern care culmineaza cu consola centrala si display-ul iDrive cu desgin flat-screen.
Modificari importante la interior sunt pentru zona din spate care vine cu un spatiu pentru picioare mai mare cu 21 de milimetri (fata de generatia anterioara) si cu posibilitatea de a alege intre doua sau trei locuri in spate. Portbagajul a fost extins cu 30 de litri, la 360 litri, capacitatea de stocare ajunge la maximum 1.200 de litri datorita rabatarii spatarului scaunelor spate (rabatare fractionata 40:20:40).
Noul model vine cu o varietate mare de modele pe benzina si diesel echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo. Noul entry-level va fi BMW 114i cu o putere de 75 kW/102 CP. Disponibile pe piata la lansare vor fi: BMW 116i (100 kW/136 CP), BMW 125i (160 kW/218 CP), BMW 116d (85 kW/116 CP), BMW 118d (105 kW/143 CP) si BMW 125d (160 kW/218 CP) si BMW 116d EfficientDynamics Edition cu putere de 85 kW/116 CP, masuri suplimentare de eficienta si nivel al emisiilor CO2 de 99 g/km in ciclul de testare EU.
Disponibile din noiembrie 2012 vor fi BMW 118i (125 kW/170 CP), BMW 120d (135 kW/184 CP), precum si sistemul inteligent de transmisie integrala BMW xDrive disponibil in premiera la BMW Seria 1 pentru modelele BMW M135i xDrive si BMW 120d xDrive. Simultan, sistemul BMW xDrive va fi disponibil si pentru versiunea cu cinci usi a gamei BMW Seria 1.
Toate variantele de motorizare sunt echipate standard cu transmisia manuala cu sase trepte optimizata. Ca optiuni unice in segmentul compact se remarca transmisia automata cu opt trepte, utilizare extinsa a tehnologiilor BMW EfficientDynamics care includ functia Auto Start Stop in combinatie cu transmisia manuala si cea automata, precum si mod ECO PRO, care poate fi activat in combinatie cu functia Driving Experience Control disponibila standard.
Concept al masinii orientat perfect spre placerea condusului, cu motoare dispuse longitudinal, tractiune spate, distributie armonioasa a maselor si tehnologie sofisticata a suspensiei; cea mai buna agilitate in segment combinata cu confort optimizat al calatoriei; puntea fata cu brate in cruce, cu dubla legatura, cu combinata MacPherson si bara stabilizatoare, puntea spate cu sistem multibrat; servodirectie electromecanica foarte precisa, neinfluentata de transmisie; optional, directie sport variabila; DSC Dynamic Stability Control ce include DTC si Active Differential Brake (ADB-Sport) pe puntea spate ca dotare standard; structura a caroseriei rezistenta la torsiune; numeroase dotari de siguranta.
Gama larga de sisteme de asistare a conducatorului si servicii de mobilitate de la BMW ConnectedDrive include o serie de echipamente, multe unice in segmentul compact: High-Beam Assistant (control automat al fazei lungi), Adaptive Headlights (faruri adaptive), Rear View Camera (camera pentru mers inapoi), Lane Departure Warning (avertizare la parasirea benzii) ce include Rear Collision Warning (avertizare la coliziune din spate), Parking Assistant (asistare la parcare), tempomat cu functie de franare, Speed Limit Info (informare cu privire la limita de viteza) cu No Passing Indicator (avertizare privind interdictia depasirii), o serie extinsa de aplicatii cu acces la internet care include BMW Apps si BMW Line, integrare imbunatatita a terminalelor smartphone si a playerelor muzicale, sistem de sunet Harman Kardon.
Variante de motorizare:
BMW 125i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 160 kW/218 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim: 310 Nm intre 1.350 si 4.800 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 6,4 secunde (transmisie automata: 6,2 secunde), viteza maxima: 245 km/h (243 km/h), consum mediu de combustibil: 6,6 litri (6,4 litri)/100 km, emisii CO2: 154 g/km (149 g/km), standard emisii: EU5.
BMW 116i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1.598 cmc, putere maxima: 100 kW/136 CP la 4.350 rpm, cuplu maxim: 220 Nm la 1.350 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 8,5 secunde (transmisie automata: 8,7 secunde), viteza maxima: 210 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5,7 litri (5,6-5,8 litri)/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km (131-134 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 114i: motor pe benzina, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injectie directa High Precision Injection, gestiune variabila a supapelor VALVETRONIC si Double VANOS, Capacitate: 1 598 cm3, putere maxima: 75 kW/102 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 180 Nm la 1.100 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 11,2 secunde, viteza maxima: 195 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5.7 litri/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km, standard de emisii: EU5.
BMW 125d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor in mai multe etape cu geometrie variabila a admisiei pentru supraalimentare la presiune inalta, injectie common-rail cu piezoinjectoare (presiune maxima de injectie: 1.800 bar), Capacitate: 1 995 cm3, putere maxima: 160 kW/218 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre 1.500 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 6,5 secunde (transmisie automata: 6,3 secunde), viteza maxima: 240 km/h, consum mediu de combustibil: 4,9 litri (4,8 litri)/100 km, emisii CO2: 129 g/km (126 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 118d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 320 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 8,9 secunde (transmisie automata: 8,6 secunde), viteza maxima: 212 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,4-4,5 litri (4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 115-118 g/km (116-119 g/km), standard emisii: EU5.
BMW 116d: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 10,3 secunde, viteza maxima: 200 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,3-4,5 litri (transmisie automata: 4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 114-117 g/km (115-119 g/km), standard de emisii: EU5.
BMW 116d EfficientDynamics Edition: motor diesel, cu patru cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce contine turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maxima de injectie: 1.600 bar), Capacitate: 1.598 cmc, putere maxima: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm, acceleratie ]0-100 km/h]: 10,5 secunde, viteza maxima: 195 km/h, consum mediu de combustibil: 3,8 litri/100 km, emisii CO2: 99 g/km, standard emisii: EU5.
* Consumul de combustibil si emisiile CO2 depind de dimensiunile pneurilor alese.
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw touran diesel 2011 5790 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
O nouă schimbare a vremii de Florii! Anunțul făcut de șefa ANM: 'În cea mai mare parte a țării'
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2012