Prima Alfa Romeo Junior din istorie a primit, in sfarsit, o varianta cu tractiune integrala in standard

Prima Alfa Romeo Junior din istorie a primit, in sfarsit, o varianta cu tractiune integrala in standard
Insotita de un sistem MHEV ce mixeaza o unitate turbo de 1.2 litri, pe benzina, si doua motoare electrice pentru un total de 145 CP, respectiva versiune necesita 9.1 secunde pentru a rezolva, cu acceleratia la podea, problema sprintului de la zero la 100 km/h. Consumul mediu de carburant: 5.4 litri la 100 km.
Trimite unui prieten

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Gata cu asteptarea! Prima Alfa Romeo Junior din istorie poate fi comandata, in cele din urma, si intr-o configuratie cu tractiune integrala in standard.

Acompaniata de un ansamblu mild-hybrid care combina o motorizare turbo de 1.199 de centimetri cubi, pe benzina, si doua propulsoare electrice pentru un total de 145 de cai putere, respectiva optiune are nevoie de 9.1 secunde pentru a rezolva, cu acceleratia la podea, problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora. Consumul mediu de carburant: 5.2 litri la 100 de kilometri.

Disponibila, spre comercializare, la preturi incepand de la suma de 37.000 de euro, aceeasi varianta mai pune, in standard, la dispozitia cumparatorilor blocuri optice cu tehnologie LED, de jante confectionate din aliaj usor, cu diametrul de 18 inch, de instrumente de bord digitale, un display tactil cu diagonala de 10.1 inch. Sau, mai mult ori mai putin surprinzator, o tapiterie realizata din material textil si piele sintetica.

Respectiva versiune se mai bucura, in mod optional, si de un plafon panoramic cu actionare electrica. Si de o vopsea cu finisare metalizata.

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (81) Poze Alfa Romeo Junior Ibrida Q4