Primele zvonuri despre noul Megane RS anticipeaza 300 CP si cinci usi

Primele zvonuri despre noul Megane RS anticipeaza 300 CP si cinci usi
  • Noul Renault Megane RS va sosi cel mai devreme in 2017
  • Hot-hatch-ul francez ar putea oferi un total de 300 CP
  • La baza vom intalni o caroserie in cinci portiere
Distribuie pe Facebook

Honda Civic Type R si Ford Focus RS conduc detasat in topul hot-hatch-urilor non-premium, insa francezii de la Renault au un plan pentru a recupera terenul pierdut in fata rivalilor.

Programata sa se desfasoare in perioada 15 - 27 septembrie 2015, cea de-a 66-a editie a Salonului Auto de la Frankfurt ne-a adus o noua generatie a popularului Megane. Generatie care, mai devreme sau mai tarziu, va sosi si intr-o versiune de inalta performanta, vanduta sub indicativul RS.

Cand va sosi si, mai important de-atat, cum va arata pe plan tehnic rivalul Hondei Civic Type R sunt, pentru moment, intrebari fara nici un fel raspuns oficial, presa de specialitate apucandu-se insa de zvonuri si speculatii in urma unui interviu pe care seful RenaultSport l-a dat publicatiei australiene Motoring.

Asadar, fara nici un fel de alta introducere sau prezentare, Renault nu planuieste sa ne ofere prea curand un nou Megane RS, francezii avand de gand sa continue comercializarea actualei generatii a popularului lor model de clasa compacta si inallta performanta pana la sfarsitul anului 2016.

De asemenea, acelasi sef al diviziei RenaultSport a mai lasat sa se inteleaga si ca viitorul rival al Hondei Civic Type R va renunta la versiunea in trei usi pentru o varianta cu cinci portiere, de un tratament similar avand parte si ultima generatie a poparului Clio RS, daca ne aducem noi bine aminte.

Tot pe-atunci francezii de la Renault au luat si decizia de a scoate din oferta si clasica transmisie manuala cu sase rapoarte, situatie care s-ar putea repeta si in cazul de fata. Sau nu, o hotarare finala cu privire la cutia pe care noul Megane RS o va adopta fiind inca dezbatuta de oficialii marcii.

Un alt capitol problema il reprezinta puterea maxima, seful diviziei RenaultSport fiind constient ca un total de 300 CP este impetuos necesar pentru ca modelul diviziei pe care o conduce sa poata tina pasul cu concurenta. Si, de ce nu, sa reseteze inca o data timpul circuitului de la Nurburgring.

La final, aflam ca noul Renault Megane RS nu se va alege nici cu un sistem de propulsie hibrid, dar nici cu un sistem de tractiune integrala. Exista insa posibilitatea ca hot-hatch-ul francez sa preia de la gama GT sistemul de directie ce permite virarea inclusiv a rotilor spate...

Noul Renault Megane RS - Ipoteza de design

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 22 Septembrie 2015