Primul Ford Explorer Kunlun Peak Edition din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al americanilor are un motor turbo de 276 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road

Primul Ford Explorer Kunlun Peak Edition din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al americanilor are un motor turbo de 276 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road
  • Primul Ford Explorer Kunlun Peak Edition din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou SUV al americanilor are un motor turbo de 276 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un ecran tactil de 27 de inch.

Inceputul lunii iunie marcheaza premiera unui nou autoturism marca Ford, celebrul producator american de masini publicand - in cursul zilei de luni - primele fotografii si informatii oficiale ale modelului Explorer Kunlun Peak Edition. Denumit dupa unul dintre cele mai lungi lanturi muntoase din Asia, exclusivistul automobil se remarca, la nivelul departamentului exterior, atat prin caroseria finisata intr-o nuanta inchisa de portocaliu, cat si prin plafonul contrastant - de culoare neagra - ori jantele cu un diametru de 18 inch, acompaniate de anvelope all-terrain de la Bridgestone, in timp ce lista atractiilor interioare cuprinde inclusiv scaune fata cu reglare electrica, plus functii de incalzire, ventilatie si masaj, potrivit documentului mentionat anterior.

Ford Explorer Kunlun Peak Edition

Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, in saptamanile care vor urma, la un pret de pornire momentan necunoscut, respectiva reteta isi va mai potentialii cumparatori, de cealalta parte a portierelor, in cabina, si alaturi de o instalatie audio de inalta fidelitata, compusa din 14 difuzoare B&O, cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc - dimpotriva, am putea spune - nici accentele de piele Windsor, insotite de insertii din piele intoarsa, displayul central masiv, cu diagonala de 27 de inch, instrumentele de bord digitale, luminile ambientale, volanul in trei spite, cu o parte inferioara plata, conexiunea 4G, comenzile vocale, o statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil s.a.m.d.

Destinat pietei din China, primul Ford Explorer Kunlun Peak Edition din istorie vine cu un propulsor turbo in patru cilindri - cu capacitate de 2.261 de centimetri cubi - sub capota, benzinarul cu pricina conferindu-i creatiei cu o lungime de aproximativ 5.06 metri o putere de 276 CP, livrata ambelor punti prin intermediul unei transmisii cu zece rapoarte, in doua pedale. Un diferential spate marca Torsen completeaza, intr-un final, pachetul caracteristic departamentului mecanic, fisa cu specificatii tehnice gazduind, drept urmare, si un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de 8.0 secunde, acul vitezomentului avand sa se aventureze ulterior - fara niciun fel de emotie - pana la 180 de kilometri pe ora.

Ford Explorer Kunlun Peak Edition

Distribuie pe Facebook
mai multe