Primul Lexus TX din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al japonezilor masoara nu mai putin de 5.17 metri in lungime si ofera pana la 406 cai sub capota. Cum arata in realitate

Primul Lexus TX din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al japonezilor masoara nu mai putin de 5.17 metri in lungime si ofera pana la 406 cai sub capota. Cum arata in realitate
  • Primul Lexus TX din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou model al japonezilor masoara nu mai putin de 5.17 metri in lungime si ofera pana la 406 cai sub capota
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Pe piata din SUA, peste Ocean, preturile de vanzare pornesc de la circa 55.050 de dolari, conform configuratorului local.

Dezvelit intregii planete acum mai bine de jumatate de an, inca de la inceputul verii trecute, primul TX din istoria Lexus stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Asamblat pe aceeasi arhitectura GA-K precum noul Lexus RX, respectivul produs se remarca in special prin alura dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lista atractiilor principale cuprinzand - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, inclusiv o lungime de 5.170 de milimetri.

Disponibila in schimbul unei sume minime de aproximativ 55.050 de dolari, potrivit configuratorului dedicat pietei din SUA, de peste Ocean, reteta cu pricina - anterior mentionata, va mai pune la dispozitia cumparatorilor si o pereche de faruri Bi-LED. Din peisaj nu lipsesc insa nici stopurile unite cu banda iluminata, ceasurile de bord digitale si configurabile - livrate in compania unui display color cu diagonala de 12.3 inch, scaunele cu actionare electrica, incalzire, ventilatie.

Acelasi prim TX din istoria Lexus, se mai poate lauda, fie in standard, fie optional, si cu tapiterie din piele artificiala ori semi-anilina, afisaj pe parbriz, instalatie audio de inalta fidelitate - semnata Mark Levinson, display central de 14.0". Daca vine vorba - in schimb, despre departamentul tehnic, propulsia SUV-ului fabricat pe platforma noului Lexus RX este asigurata de un motor termic sau doua sisteme de propulsie hibrida, cu pana la 406 CP sub capota.

Asa se face ca, cu acceleratia la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 96 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - atunci cand este selectata versiunea de top 550h+, in numai 5.9 secunde, fiecare varianta a autovehiculului cu lungimea de nici mai mult, nici mai putin de 5.17 metri avand o viteza maxima de 180 km/h. In ceea ce priveste consumul de carburant, sefii companiei producatoare vorbesc si despre o medie de doar 3.09 litri - cu conditia bifarii configuratiei PHEV.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 19 Ianuarie 2024