Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton

Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton
  • Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia va fi asigurata, initial, de un ansamblu hybrid. Cu nici mai mult, nici mai putin de 145 de cai putere in echipare.

Clubul destinat automobilelor de clasa compacta s-a imbogatit, de curand, cu o noua optiune, francezii de la Renault anuntand - recent, lansarea primului Symbioz din istorie. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, inainte de sfarsitul anului 2024, respectivul vehicul de segment C masoara aproximativ 4.413 milmetri in lungime, pe cand ampatamentul nu depaseste 2.638 de milimetri - mai dezvaluie compania producatoare.

Reteta specifica departamentului exterior continua cu blocuri optice condimentate cu tehnologia LED, jante cu un diametru de pana la 19 inch - realizate din aliaj usor, si plafon panoramic ce isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton. In timp ce meniu de la interior cuprinde inclusiv instrumente de bord digitale, scaune actionate electric - cu functie de incalzire, un display central cu o diagonala de 10.4 inch, o tapiterie confectionata din piele sintetica, volan in trei spite.

Primul Renault Symbioz din istorie se mai lauda si cu o instalatie audio de inalta fidelitate - de la Harman Kardon, un sistem de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, o statie pentru incarcare wireless a telefoanelor mobile. Sub capota, cel mai nou vehicul al francezilor nu va oferi decat un ansamblu hybrid - care combina o motorizare in patru cilindri, cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, pe benzina, si o unitate electrica pentru un total de 145 de cai putere.

In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval mai mic de circa 10.6 secunde, pe cand viteza de top nu va depasi - in teorie, pragul de 170 de kilometri pe ora. Daca vine vorba, in schimb, despre consumul mediu de carburant, acesta se invarte in jurul unei valori de 4.6 litri la 100 de kilometri; nota de plata nu reprezinta - momentan, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa.

Renault Symbioz

Renault Symbioz

Renault Symbioz

Renault Symbioz

Renault Symbioz

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (103) Poze Renault Symbioz
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 20 Mai 2024