Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton. Cum arata in realitate

Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial. Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton. Cum arata in realitate
  • Primul Renault Symbioz din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou model al francezilor se lauda cu un plafon care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia va fi asigurata, initial, de un ansamblu hybrid. Cu nici mai mult, nici mai putin de 145 de cai putere in echipare. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Dezvaluit intregii planete acum mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui mai, primul Renault Symbioz din istorie stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, in perioada imediat urmatoare, pana la sfarsitul acestui an, cel mai nou model al francezilor se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin plafonul care isi schimba transparenta la apasarea unui simplu buton, nenumarate priviri avand sa atraga inclusiv blocurile optice insotite cu tehnologia LED ori jantele cu diametrul de 19 inch, confectionate din aliaj usor. La polul opus, interiorul iese numaidecat in evidenta prin ceasurile de bord digitale, complet configurabile, seria atractiilor principale cuprinzand si scaune actionate electric, cu functie de incalzire, un sistem multimedia acompaniat de un display tactil cu o diagonala de 10.4 inch, o tapiterie realizata din piele artificiala, incarcator wireless pentru telefonului mobil sau instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Nota de plata nu ramane - pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, insa potentialii cumparatori vor avea, initial, la dispozitie doar un ansamblu hybrid compus dintr-o unitate aspirata in patru cilindri, cu capacitatea de 1.598 de centimetri cubi, pe benzina, si un motor electric. Sinonima cu un total de 145 de cai putere, dupa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, respectiva solutie isi propune sa rezolve - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora in fix 10.6 secunde, pe cand viteza de top nu va depasi pragul de 170 de kilometri pe ora, potrivit fisei tehnice. Daca vine vorba despre consumul de carburant, documentul cu pricina promite o medie de numai 4.7 - 4.8 litri la 100 de kilometri - echivalenta unor emisii de dioxid de carbon de 105 - 109 grame pe kilometru, anunta compania producatoare.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 3 Iunie 2024