Primul Volkswagen Tavendor din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al nemtilor are o lungime de aproape cinci metri si e construit pe platforma lui Volkswagen Golf. Cum arata in realitate

Primul Volkswagen Tavendor din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al nemtilor are o lungime de aproape cinci metri si e construit pe platforma lui Volkswagen Golf. Cum arata in realitate
  • Primul Volkswagen Tavendor din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou SUV al nemtilor are o lungime de aproape cinci metri si e construit pe platforma lui Volkswagen Golf
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor cu patru cilindri in linie si o capacitate de 2.0 litri, pe benzina, livreaza persoanei de la volan pana la 220 de cai.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de jumatate de an - inca din ultima parte a verii trecute, primul Volkswagen Tavendor din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Comercializat exclusiv pe piata din China, la preturi incepand de la echivalentul sumei de 37.334 de euro, cel mai nou SUV al nemtilor se remarca, la nivelul departamentului exterior, atat prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lungimea de aproape cinci metri dominand capitolul respectiv, cat si prin jantele supradimensionate din aliaj - cu diametrul de pana la 21 de inch. De cealalta parte a portierelor - in cabina, lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o instalatie audio de inalta fidelitate, cu 14 difuzoare de la Harman Kardon.

Reteta caracteristica interiorului continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu o tapiterie confectionata din piele, un volan incalzit, cu trei spite, plus comenzi tactile, doua display-uri color si scaune actionate electric, cu functie de ventilatie, pe cand propulsia este asigurata de numai o singura optiune - unica motorizare disponibila luand venind sub forma unei unitati 2.0 TSI dezvoltate pentru a pune la dispozitia soferului o putere de circa 186 sau 220 CP, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de aproximativ 10.2, respectiv 9.1 secunde, acul vitezometrului oprindu-se, in ambele cazuri, la atingerea vitezei de 200 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 28 Februarie 2023