Renault ar putea regreta decizia luata. Ford se opune curentului actual si vrea un motor mai mare pe Focus ST

Renault ar putea regreta decizia luata. Ford se opune curentului actual si vrea un motor mai mare pe Focus ST
  • Noul Ford Focus ST ar putea primi sub capota un motor 2.3 turbo
  • Informatia a fost publicata de jurnalistii britanici de la Autocar
  • Concurentul lui Megane RS va miza exclusiv pe o cutie manuala
Distribuie pe Facebook

Sub capota urmatoarei generatii a modelului care concureaza cu Megane RS si-ar putea face aparitia chiar unitatea 2.3 turbo montat pe vechiul Focus RS.

Numai doua saptamani au trecut de la premiera mondiala a noului Ford Focus, insa presa de specialitate nu are de gand sa piarda vremea: a inceput deja sa speculeze pe marginea viitoarei variante de inalta performanta ST.

Potrivit publicatiei britanice Autocar, urmatoarea generatie a modelului care concureaza cu Renault Megane RS nu va adopta sub capota un propulsor mai mic, asa cum a facut sportiva de clasa compacta a companiei din Hexagon.

Ba dimpotriva: daca informatiile obtinute de sursa anterior citata se dovedesc a fi adevarate, atunci noul Ford Focus ST va gazdui in compartimentul motor o unitate cu capacitatea de 2.3 litri, similara cu cea montata pe vechiul Focus RS.

Asa cum era de asteptat, urmatoarea generatie a modelului care concureaza cu Renault Megane RS nu va avea nici pe departe 350 CP, jurnalistii publicatiei britanice Autocar vorbind despre aproximativ 250 CP in cazul de fata.

O alta caracteristica pe care noul Ford Focus ST o va imprumuta de la vechiul Focus RS este numarul optiunilor la nivelul cutiei de viteze: una singura - si aceea o manuala echipata cu sase trepte de viteza, daca te intrebai cumva.

Din punct de vedere estetic, urmatoarea generatie a modelului care concureaza cu Renault Megane RS ar putea fi similara cu actuala versiune ST Line, livrata la pachet alaturi de spoilere agresiv stilizate si jante de dimensiuni generoase.

Intr-un final, noul Ford Focus ST ar putea profita din plin de cateva dintre surprizele placute ale variantei standard, precum greutatea mai mica cu pana la 88 de kilograme sau plusul de 20 de procente din dreptul rigiditatii torsionale.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Aprilie 2018