Renault poate cumpara marca Alpine si inca o marca de lux

Renault poate cumpara marca Alpine si inca o marca de lux
Distribuie pe Facebook

Marca Renault analizeaza adaugarea altor doua marci la portofoliul actual de branduri, compus in prezent din Dacia si Renault, prin reintroducerea marcii de automobile sportive Alpine si crearea unei noi marci de automobile de lux, a declarat saptamana trecuta directorul operational de la Renault, Carlos Tavares.


Conform planului prezentat de Tavares, Renault ar urma sa aiba un portofoliu compus din patru marci: Dacia, cu automobile ieftine, Renault, marca care ofera mai multe optiuni decat masinile low cost, Alpine - brandul sport al grupului, si brandul Initiale Paris pe segmentul de lux.


Daca Renault nu detine marci premium in prezent, se pare ca vrea sa schimbe acest lucru. Cel mai scump model oferit in prezent de Renault este minivanul Espace, cu un pret de baza de 35.100 euro. Comparativ, modelul A8 al Audi, divizia de lux a grupului german Volkswagen, porneste de la 78.780 euro.

"Am putea avea o marca de lux, intr-o buna zi. Ar ajuta din punct de vedere al profitabilitatii, deoarece toata lumea se raporteaza la Volkswagen si la ce reprezinta Audi pentru grup", a apreciat Carlos Tavares.

Conform datelor ACEA, inmatricularile de autoturisme Renault in Europa au scazut cu 19% in primele cinci luni ale anului, in timp ce industria auto a inregistrat o contractie de 7,3%. La nivel mondial, livrarile Renault au scazut cu numai 5,7% in primele cinci luni, la 1,07 milioane de automobile, potrivit companiei.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 21 Iunie 2012