Rivalii din segment nu au nicio sansa. Audi lanseaza noul A7 cu un nivel tehnologic greu de egalat
- Audi a lansat noul A7 Sportback
- Acesta ofera un nivel tehnologic greu de egalat
- Debuteaza in Germania in februarie 2018
Constructorul german de automobile a lansat cu putin timp in urma a doua generatie A7 Sportback. Coupe-ul cu patru usi vine cu un design imbunatatit si cu tehnologie din plin, majoritatea imprumutata de la varful de lance A8.
Dupa un serviciu care s-a intins de-a lungul a sapte ani, prima generatie Audi A7 s-a retras pentru a-i face loc unui model proaspat. Potrivit nemtilor, acesta este intruchiparea perfecta a noului limbaj de design al brand-ului din Ingolstadt, inspirat din conceptul Prologue si intrat in productie odata cu noua limuzina A8.
Din punct de vedere al design-ului, noul A7 propune o grila Singleframe mai lata si mai mare decat a varfului de gama, pentru un aspect mai agresiv, o capota sculptata, celebrul plafon inclinat spre partea din spate, o aripa spate care are rol de frana aerodinamica si care se ridica automat la viteze mai mari de 120 de km/h, si o banda LED care uneste stopurile, al caror joc de lumini este format acum din 13 segmente verticale.
Coupe-ul cu patru usi masoara 4.969 milimetri in lungime, 1.908 mm latime, 1.422 milimetri inaltime si are un ampatament de 2.926 de milimetri. Portbagajul este destul de incapator pentru acest segment si ofera un volum de incarcare de 535 de litri cu bancheta din spate in pozitie normala. Atunci cand aceasta este rabatata, volumul creste semnificativ la 1.390 de litri.
Interiorul este foarte aerisit si ofera mai mult spatiu pentru capul si genunchii pasagerilor din spate. Asa cum spuneam mai sus, majoritatea tehnologiilor de ultima generatie au fost imprumutate de la noul A8, inclusiv celebrul Virtual Cockpit cu display de 12.3 inch, sistemul de infotainment MMI Touch Response cu ecran tactil de 10.1 inch si un alt display de 8.6 inch care serveste drept interfata pentru sistemul de climatizare.
Ramanem la capitolul tehnologie, deoarece trebuie sa trecem in revista calculatorul central, botezat zFAS. Acesta primeste informatii de la 5 radare, cinci camere video, 12 senzori ultrasonici si un scanner laser. Acestea citesc incontinuu mediul inconjurator si coordoneaza cruise control-ul adaptiv sau sistemul de pastrare a benzii de circulatie sau citesc semnele de circulatie.
Printre cele 39 de sisteme de asistenta se numara si posibilitatea de a parca automat masina cu ajutorul unei aplicatii dedicate pentru smartphone. Acest sistem a fost botezat Audi AI si urmeaza sa fie activat in cursul anului 2018.
Fiind unul dintre cele mai sofisticate modele ale brand-ului din Ingolstadt, noul A7 propune o lista de dotari optionale stufoasa. Aceasta include printre altele farurile HD Matrix LED, scaune fata cu masaj, sistem de dispersare a parfumului, un sistem audio Bang & Olufsen sau o trapa panoramica.
Momentan, coupe-ul cu patru usi poate fi comandat numai impreuna cu un propulsor V6 turbo de 3.0 litri, pe benzina. Conform noilor denumiri impuse de Audi, acesta va fi cunoscut drept A7 55 TFSI, si va dezvolta 340 de cai putere si 500 Nm cuplu. Transmisia este una automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte, iar acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 5,3 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 de km/h.
Ulterior, acestei motorizari i se vor alatura mai multe unitati cu 4 si 6 cilindri, diesel si pe benzina. Toate vor beneficia de un sistem de propulsie micro-hibrid care foloseste o baterie Litiu-Ion pentru a inmagazina energie la franare, pe care o va refolosi printr-un alternator/demaror la acceleratii si pornire de pe loc.
Mai mult decat atat, functia de coasting intervine atunci cand soferul nu apasa pedala de acceleratie la viteze intre 55 si maxim 160 de km/h, iar functia Start-Stop se activeaza inca de la 22 de km/h, daca urmeaza un semafor spre exemplu. Datorita acestor functii, consumul poate scadea cu pana la 0,7 litri/100 km.
Noul Audi A7 Sportback va debuta pe piata din Germania in februarie 2018, iar pretul de pornire va fi de 67.800 de euro.
-
Renault megane 1.9 d 2003 1900 €
Vw passat b8 2016 11999 €
Opel astra 16i 2005 1300 €
-
Audi a4 s-line quattro (4x4) euro 5, fab. 2009 8400 €
Bmw 730 3.0 2007 3200 €
Mitsubishi eclipse 4g69 2008 7500 €
-
Vw golf gti 1.8t 2002 3400 €
Folie auto llumar autorizata / omologata r.a.r. llumar- de la... 200 Lei
New db 608 limited cross atv bemi kxd-moto 589 €
-
Bmw x5 3.0d 2008 12500 €
Opel vauxhall cid video interface cd70 dvd90 dvd100 vectrac... 207 €
Audi a4 2000 2009 6995 €
-
Skoda rapid 1.6 tdi 2013 5900 €
Skoda octavia rs 2008 9800 €
Toyota yaris verso 121 2007 550 €
-
Vw passat automat 2006 3600 €
Opel astra motorina 2008 1100 €
Bmw 730 730da 245 exclusive 2009 8500 €
-
Vw passat 2.5 tdi 2000 1000 €
Opel insignia 2.0 2009 2500 €
Audi a4 2 2008 4800 €
-
Dacia duster 1.5 2016 5500 €
New hummer 8 grizzly cutie cu 3 trepte forta +revers automat 630 €
Porsche 924 1984 cc 1980 3000 €
-
Bmw 525 m57 2003 3950 €
Audi a1 1.6 2011 2800 €
Dacia duster 1.5 2011 4800 €
-
Atv nitro renegade riders 125cc deluxe new-2019 900 €
Volvo v40 motor 1900 tdi impecabila 2003 1750 €
Dacia duster 1.5 2015 4800 €
-
Audi a6 quattro 2010 8100 €
Cros bemi gt-k 125 pro j17 telescoape inversate model 2018 630 €
Vw passat 2.0 2007 4500 €
-
Hyundai veloster 1.6 turbo 2013 11450 €
Lincoln town car 100 2000 100 €
Audi a4 b8 2.0tdi 143cp.euro4.klimatronic.piele.navigatie 2009 6199 €





