Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Dezvaluit cu ocazia Salonului Auto de la Paris, noul Citroen C3 Picasso, a carei generatie anterioara s-a vandut in peste 320.000 de unitati, se bucura de un caracter mai distinctiv ca niciodata, ce se datoreaza in special stilului curajos si arhitecturii inovatoare scoase la suprafata de designerii francezi.
Distribuie pe Facebook
Noile caracteristici de design includ o parte frontala revizuita, ce gazduieste atat noul logo al constructorului din Hexagon, cat si luminile de zi cu tehnologie LED, ce dau nastere unei o senzatii de sportivitate. Mai mult de atat, viitorii clienti vor avea la dispozitie si doua noi nuante exterioare - alb Nacre sau albastru Encre, servite in compania unei noi tapiterii (o noua stofa pentru nivelul Confort si optional piele Mistral Caludia). De asemenea, noul Citroen C3 Picasso se bucura acum si de prezenta unor jante de aliaj, ce masoara 15 sau 16 inci.
In ceea ce priveste departamentul Tehnologie, ultima generatie a automobilului francez poate fi echipata cu sistemul de navigatie eMyWay, care include priza jack si conexiune USB, precum si un kit hands-free Bluetooth. In plus, sistemul poate fi legat la o camera video spate, capabila sa usureze manevrele de parcare. Alte noi caracteristici includ faruri de ceata cu functie de iluminare in viraj, oglinda interioara electrocroma, plus consola centrala cu lumina ambientala de tip LED.

Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso, noua generatie de 'space box'

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Salonul Auto de la Paris 2012: Citroen C3 Picasso
mai multe