Sasiu din lemn si aluminiu, aspect retro si motor de SUPRA. Acesta este noul Morgan Plus Six

Sasiu din lemn si aluminiu, aspect retro si motor de SUPRA. Acesta este noul Morgan Plus Six
  • Este un model complet nou de la Morgan dupa aproape 2 decenii
  • Construit pe arhitectura din aluminiu si lemn
  • Motorul este un I6 furnizat de BMW
Distribuie pe Facebook

Britanicii de la Morgan au lansat un model cu totul nou la aproape doua decenii de la debutul lui Aero 8. Botezat Plus Six, acesta a fost prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Intr-o industrie auto deja sufocata de tehnologie, parca le ducem dorul masinilor de alta data cand tot ce conta era senzatia pe care o aveai in spatele volanului si nu cate calculatoare, display-uri sau cate sisteme de siguranta si asistenta are masina ta.

Morgan Plus Six la Geneva

Din fericire pentru noi, nostalgicii, mai exista inca producatori care construiesc masini cu aspect retro si cu foarte putina tehnologie moderna. Un bun exemplu sunt britanicii de la Morgan, care tocmai au prezentat un model complet nou dupa 19 ani de la debutul lui Aero 8.

Morgan Plus Six la Geneva

Noua sportiva a fost botezata Plus Six si tocmai a fost prezentata in fata publicului la Geneva. Masina este construita pe o arhitectura din lemn si aluminiu, botezata CX, care va fi folosita si la viitoarele modele Morgan si care poate suporta chiar si sisteme de propulsie electrice sau tehnologii autonome.

Morgan Plus Six la Geneva

Acestea din urma lipsesc insa cu desavarsire din oferta lui Plus Six, la fel cum o face dealtfel orice alt sistem de siguranta cu exceptia ABS-ului. Si atunci ce are aceasta noua sportiva cu aspect retro? Pai sa vedem.

Morgan Plus Six la Geneva

Are inainte de toate un propulsor destul de potent sub capota. Nu, nu este un V8, ci un I6 de 3.0 litri turbo, acelasi pe care il foloseste si noua generatie BMW Z4 dar si noua Toyota Supra. Unitatea dezvolta, la fel ca si in cazul celor doua, 340 de cai putere si 500 Nm cuplu si lucreaza impreuna cu o transmisie automata ZF cu opt trepte.

Morgan Plus Six la Geneva

Cei de la Morgan sustin ca o cutie de viteze manuala este si ea in lucru, dar cu cea automata masina atinge 100 de km/h in 4.2 secunde si are o viteza maxima de 267 de km/h. Toata puterea este livrata catre puntea spate iar masina cantareste doar 1.075 de kilograme.

Morgan Plus Six la Geneva

Interiorul este la fel de simplu ca si exteriorul. Se poate observa o tapiterie din piele, mai multe elemente din lemn, un volan imbracat in piele cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, ceasuri de bord traditionale montate pe mijlocul bordului si...cam atat.

Morgan Plus Six la Geneva

Cum fiecare masina este asamblata manual, Morgan preconizeaza o productie de aproximativ 300 de exemplare anual, iar pretul unuia incepe de la 77.995 de lire sterline sau cu alte cuvinte 90.700 de euro.

Morgan Plus Six la Geneva

Morgan Plus Six la Geneva

Morgan Plus Six la Geneva

Morgan Plus Six la Geneva

Morgan Plus Six la Geneva

Morgan Plus Six la Geneva

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Morgan Plus Six la Geneva
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 7 Martie 2019