Suedezii au inceput testele cu noul Polestar 1. Coupe-ul cu 1.000 Nm cuplu a indurat temperaturi de -25 de grade

Suedezii au inceput testele cu noul Polestar 1. Coupe-ul cu 1.000 Nm cuplu a indurat temperaturi de -25 de grade
  • Polestar a scos noul coupe hibrid 1 in teste
  • Acesta a avut de indurat temperaturi de -25 de grade Celsius
  • Inginerii s-au concentrat in special unitatea de propulsie si pe baterii
Distribuie pe Facebook

Polestar a inceput testele prin zapezile din Suedia cu noul coupe hibrid, botezat sugestiv 1. Acesta a fost dezvaluit in toamna anului trecut si este primul model de serie dupa separarea oficiala de Volvo.

In vara anului trecut, constructorul din Goteborg a anuntat ca Polestar devine brand de performanta de sine statator, cu gama de modele si sigla proprie. Suedezii au luat aceasta decizie pentru a putea lupta direct cu americanii de la Tesla.

Cateva luni mai tarziu a venit si primul model din noua era. Este vorba despre Polestar 1, un coupe hibrid cu motor pe benzina de 2.0 litri, cu 343 de cai putere pe puntea fata, si doua motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate. Unitatea incorporeaza si un electromotor care joaca rol de generator si care furnizeaza in plus 39 de cai putere.

Polestar 1 in teste

Ajungem asadar la o putere totala de 600 de cai si un cuplu impresionat de 1.000 Nm. In plus, inginerii sustin ca masina poate parcurge pana la 150 de kilometri in regim full-electric, mai mult decat orice alt hibrid de pe piata.

Polestar a dat deja startul comenzilor in 18 tari, chiar daca productia va incepe abia pe parcursul anului viitor. Totodata, suedezii au scos in premiera un prototip in teste, la temperaturi care au ajuns chiar si la -25 de grade Celsius.

Polestar 1 in teste

In cele doua saptamani in care masina s-a luptat cu zapezile din Suedia, inginerii si-au concentrat atentia in special pe modul in care reactioneaza sistemul de propulsie si bateria in conditii extreme.

Thomas Ingenlath, CEO-ul Polestar, sustine ca "Pe langa faptul ca sunt multumiti de sasiu, inginerii sunt impresionati in mod special de sistemul torque vectoring. Acum suntem increzatori in privina modului in care acest sistem imbunatateste sensibilitatea si acuratetea. Am depasit acum o piatra de hotar in dezvoltarea lui Polestar 1, iar testele cu prototipul vor continua pe parcursul anului 2018."

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 19 Aprilie 2018