Test de performanta cu cel mai 'slab' Porsche al momentului. Cum accelereaza modelul cu motor in numai patru cilindri

Test de performanta cu cel mai 'slab' Porsche al momentului. Cum accelereaza modelul cu motor in numai patru cilindri
  • Test de performanta cu cel mai 'slab' Porsche al momentului
  • Este vorba despre modelul Macan cu motor de 2.0 litri si 245 CP
  • Crossover-ul german atinge 100 km/h in aproximativ 6.7 secunde
Distribuie pe Facebook

Automobilul companiei germane este insotit pe strazi de o herghelie formata din doar 245 de cai putere, 'strunita' de o cutie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, la care se adauga un sistem inteligent de tractiune integrala.

Trecut de curand printr-un binemeritat facelift, primul Macan din istoria companiei Porsche este disponibil la vanzare - cel putin la momentul de fata, in numai doua versiuni de motorizare. Dintre acestea, una pune la bataie un propulsor turbo cu doar patru cilindri...

... de doi litri si 245 de cai putere. O cutie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, la care se adauga un sistem inteligent de tractiune integrala, completeaza fisa tehnica specifica variantei de baza a crossover-ului construit pe platforma modelului Audi Q5.

In ceea ce priveste performantele, automobilul german anunta un timp de 6.7 secunde pentru sprintul de la 0 la 100 km/h, timp care coboara pana la 6.5 secunde cu pachetul optional Sport Chrono selectat. Viteza maxima se ridica la 225 de kilometri pe ora.

Special pentru clientii mai pretentiosi, noul Porsche Macan Facelift este comercializat si intr-o versiune de top S, care mizeaza pe o unitate V6 de trei litri si 354 de cai putere. Aceasta lucreaza la randul ei de o cutie PDK cu sapte rapoarte si un sistem de tractiune integrala.

Cu pedala de acceleratie la podea, crossover-ul construit pe platforma modelului Audi Q5 are nevoie de 5.3 secunde pentru a rezolva ecuatia 0 - 100 km/h. Inutil de mentionat, lista cu optionale include si in cazul de fata un pachet Sport Chrono pentru un plus de performanta.

Atunci cand este comandat in configuratia cu motor in sase pistoane, automobilul german reuseste sa atinga o viteza maxima de 254 de kilometri pe ora. In ceea ce priveste costurile de achizitie, intre cele doua variante exista o diferenta de pret de aproape 5.600 de euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 Aprilie 2019