Tot ce trebuie sa stii despre noul Mercedes E-Class, masina pe care o poti parca si porni cu telefonul mobil

Tot ce trebuie sa stii despre noul Mercedes E-Class, masina pe care o poti parca si porni cu telefonul mobil
  • Mercedes publica primele fotografii si informatii oficiale ale noului E-Class
  • Cea de-a zecea generatie a popularului model german de clasa medie ofera o varietate impresionanta de tehnologii
  • Gama de motorizari include doua propulsoare diesel, una pe benzina si una hibrid
Distribuie pe Facebook

Anuntat cu surle si trambite in cursul acestei dimineti, noul Mercedes E-Class se anunta un competitor serios pentru coroana segmentului mediu.

Dupa zile, saptamani si chiar luni intregi de asteptare, iata ca a venit in cele din urma si momentul in care admiram atat in detaliu, cat si in ansamblu urmatoarea generatie a popularului Mercedes E-Class.

Prezentat in premiera mondiala chiar in cursul acestei dimineti, in cadrul Salonului Auto International Nord-American ce se desfasoara la Detroit intre 11 si 24 ianuarie 2016, mult anticipatul automobil german de clasa medie se anunta un candidat serios pentru "sefia" segmentului mediu.

In special din punctul de vedere al tehnologiei prezente la bord, noul Mercedes E-Class fiind prima masina de serie ce se poate porni, respectiv parca de una singura prin intermediul unei aplicatii de smartphone.

Noul Mercedes E-Class

Noul Mercedes E-Class

Acesta-i insa doar varful aisberg-ului, aceeasi generatie cu numarul zece a popularului automobil german de clasa medie laudandu-se inclusiv cu o perechere faruri Multibeam LED compuse din cate 84 de LED-uri controlate individual sau un sistem de iluminare ambientala cu 64 de nuante diferite.

Lista cu bunatati continua continua cu cele doua ecrane de cate 12.3 inch folosite pentru afisarea tuturor informatiilor vitale, clientii noului Mercedes E-Class fiind serviti inclusiv cu un volan echipat cu comenzi tactile.

De asemenea, cea de-a zecea generatie a popularului automobil german de clasa medie ofera si suspensie pneumatica, pilot automat pentru rularea pe autostrada (activ pana la o viteza de 210 km/h), dar si un sistem ce muta ocupantii locurilor fata inspre interiorul masinii in cazul unui impact iminent.

Noul Mercedes E-Class

Noul Mercedes E-Class

Una dintre cele mai impresionante masini ale planetei din punctul de vedere al tehnologiei prezente la bord, noul Mercedes E-Class nu dezamageste nici la celelalte capitole.

Intr-o alta ordine de idei, cea de-a zecea generatie a popularului automobil german de clasa medie promite un plus de spatiu interior comparativ cu modelul anterior, cresterea lungimii totale pana la 4.922 de milimetri avand un efect vizibil asupra ampatamentului, care masoara acum cu aproximativ 66 mm mai mult decat in trecut.

Numai cuvinte demne de lauda avem si despre gama de motorizari, clientii noului Mercedes E-Class avand la dispozitie propulsoare pe benzina si motorina dintre cele mai eficiente.

Noul Mercedes E-Class

Noul Mercedes E-Class

De exemplu, echipata cu o unitate de doi litri si 195 CP, versiunea E 220 d are nevoie de doar 3.9 litri de motorina pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri. In schimb, varianta E 350 d propune un consum mediu de 5.1 litri la 100 km, deloc rau pentru un V6 de trei litri si 258 CP.

Pentru cei care prefera propulsoarele pe benzina, oferta initiala se limiteaza la un E 200 cu motor de doi litri si 184 CP - suficient totusi pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 7.7 secunde.

Aceeasi generatie cu numarul zece a popularului automobil german de clasa medie ofera, in cele din urma, si un sistem de propulsie hibrid, ce combina un benzinar turbo de doi litri si un motor electric pentru un total de 279 CP. In cazul de fata, sprintul 0 - 100 km/h dureaza 6.2 secunde, iar consumul mediu este de 2.1 litri la 100 km.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (51) Poze Noul Mercedes E-Class
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 11 Ianuarie 2016