Urletul unui Ferrari si formele unei italience. Ce ti-ai putea dori mai mult de la Stelvio?

Urletul unui Ferrari si formele unei italience. Ce ti-ai putea dori mai mult de la Stelvio?
  • Alfa Romeo a adus noul Stelvio la Geneva
  • SUV-ul a fost expus atat in varianta standard cat si Quadrifoglio
  • Gama de motorizari este formata deocamdata din trei propulsoare
Distribuie pe Facebook

Alfa Romeo a adus noul Stelvio la Salonul Auto de la Geneva. Primul SUV din istoria constructorului italian a fost expus atat in varianta "standard", cat si Quadrifoglio, punctul de maxim interes fiind desigur propulsorul V6 dezvoltat impreuna cu cei de la Ferrari.

Dupa ce a fost prezentat in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Alfa Romeo Stelvio aterizeaza la primul sau eveniment auto european, Salonul Auto de la Geneva.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

La o prima vedere ai putea spune ca primul SUV din istoria italienilor nu este altceva decat o Giulia putin modificata si cu o garda la sol ridicata, si nu ai gresi deloc. Cele doua modele impart platforma Giorgio, grila radiatorului, prizele de aer sau stopurile, si se diferentiaza prin blocurile optice fata si nu in ultimul rand prin liniile laterale.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Asa cum spuneam mai sus, italienii au adus la Geneva atat versiuni standard, cat si varful de gama Quadrifoglio, care vine in plus cu mai multe accesorii care sa ii sublinieze caracterul sportiv. Amintim aici aripi evazate, un spoiler montat pe plafon, difuzor de aer si un sistem de evacuare cu 4 iesiri.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Daca la exterior mai gasesti cateva detalii care sa le diferentieze, la interior, Stelvio si Giulia seamana pana in cele mai mici detalii. Acelasi plan general, aceeasi forma a gurilor de aerisire, a scaunelor, aceleasi materiale. Insa, asa cum era de asteptat spatiul interior este vizibil mai mare decat in cazul sedan-ului, iar portbagajul dispune de un volum de incarcare de 525 de litri.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Deocamdata, gama de motorizari este formata dintr-un propulsor pe benzina de 2.0 litri, turbo, capabil de 280 de cai putere, un diesel de 2.2 litri si 210 cai putere, si varful de gama Quadrigoflio cu al sau V6 de 2.9 litri si 510 cai putere. In viitorul nu foarte indepartat, unitatile de 2.0 si 2.2 litri vor putea fi comandate si in alte configuratii de putere, iar clientii vor putea opta chiar si pentru propulsorul de 2.2 litri oferit in compania unei tractiuni spate.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Ca tot veni vorba de specificatiile tehnice, Alfa Romeo Stelvio propune transmisia automata cu 8 rapoarte oferita in standard, alaturi de tractiunea integrala Q4. Aceasta trimite tot cuplul puntii spate in conditii normale de drum, iar cand situatia o cere, 50% din cuplu este redirectionat catre puntea fata pentru un plus de manevrabilitate.

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Alfa Romeo Stelvio- Poze reale

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze Alfa Romeo Stelvio- Poze reale
mai multe