Viitoarea generatie de Subaru BRZ vine cu imbunatatiri majore

Viitoarea generatie de Subaru BRZ vine cu imbunatatiri majore
  • Subaru publica primele detalii oficiale ale noului BRZ
  • Modelul japonez dispune de numeroase imbunatatiri estetice
  • Sub capota regasim un motor boxer de doi litri si 205 CP
Distribuie pe Facebook

Cei de la Subaru au avut mana libera pentru viitoarea generatie a modelului BRZ, asa ca au umblat la performantele motorului, au restilizat designul exterior, respectiv cel interior si au instalat un nou mod de condus.

Chiar daca multora li se pare ca arata la fel, modelul BRZ este diferit de Toyota GT86, cu preponderenta in partea frontala. Acum, ca urmatoarea generatie este pe drum, diferentele vor creste.

Echipa de creatie de la Subaru a redesenat bara fata, a montat faruri si lumini de ceata echipate cu tehnologia LED, in timp ce aripa spate vine acum in culoarea caroseriei. De tehnologia LED se bucura si blocurile optice posterioare, pe cand versiunile Premium si Limited se bucura inclusiv de jante cu design in zece spite si diametru de 17 inch.

Pentru cei care vor mai mult de-atat, japonezii ofera pachetul Performance, care include etriere Brembo, amortizoare Sachs Performance, dar si jante de aluminiu vopsite in negru.

Pentru a-i oferi soferului o experienta de neuitat la volanul viitorului BRZ, inginerii Subaru au imbunatatit suspensia, au montat o bara stabilizatoare mai mare pe spate, au intarit sasiul si au modificat parametrii sistemului de control al tractiunii. Drept urmare, comportamentul masinii s-a schimbat atat de mult incat modul Sport a fost rebotezat Track.

Motorul boxer de 2 litri a fost si el ajustat, astfel ca are valve, arbore cu came si chiulasa noi. Noi sunt si galeriile de admisie din aluminiu, respectiv evacuare. Valorime maxime au crescut astfel la 205 cai putere si 211 Nm, iar cutia manuala in sase rapoarte raportul de transmisie final mai mic pentru o acceleratie imbunatatita.

Pe ecranul LCD de 4.2 inchi, soferul are acces la informatii precum fortele gravitationale laterale, pozitia pedalei de acceleratie, forta de franare, unghiul volanului, temperatura apei si a uleiului, dar si amperajul bateriei. Nu lipseste din mediu niciun cronometru pentru momentele in care doreste sa se dea pe circuit.

Interiorul a fost si el schimbat, printre detaliile care au avut de suferit numarandu-se panoul de control HVAC sau acronimul "BRZ" brodat acum cu ata de culoare rosie la nivelul scaunelor fata.

Cei de la Subaru nu i-au uitat nici pe soferii care prefera cutia automata si le-a dat posibilatea acestora de a selecta treptele de viteza cu ajutorul padelelor din spatele volanului.

Noul Subaru BRZ

Noul Subaru BRZ

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Mai 2016