Volkswagen a prezentat, in sfarsit, noul Golf GTI Facelift. Ultimul model cu motor pe benzina se lauda cu un plus binevenit de putere, dar a pierdut pe drum cutia de viteze manuala. Cum arata in realitate

Volkswagen a prezentat, in sfarsit, noul Golf GTI Facelift. Ultimul model cu motor pe benzina se lauda cu un plus binevenit de putere, dar a pierdut pe drum cutia de viteze manuala. Cum arata in realitate
  • Volkswagen a prezentat, in sfarsit, noul Golf GTI Facelift
  • Ultimul model cu motor pe benzina se lauda cu un plus binevenit de putere, dar a pierdut pe drum cutia de viteze manuala
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Din peisaj nu lipsesc, in schimb, avansatele faruri IQ.LIGHT LED Matrix, display-ul central cu diagonala de pana la 12.9 inch sau boxele de inalta fidelitate, semnate de specialistii de la Harman Kardon.

Lansat cu surle si trambite acum mai bine de doua saptamani - inca din prima jumatate a lunii februarie, cel mai recent Volkswagen Golf GTI din istorie nu mai are nevoie de niciun fel de introducere ori prezentare. Ba dimpotriva, am putea spune: privit de la exterior, respectivul vehicul iese numaidecat in evidenta prin design-ul complet redesenat al partii frontale, insa nici blocurile optice spate restilizate subtil - cu tehnologie IQ.LIGHT 3D LED in echipare, nu vor trece intocmai neobservate.

In interior - departe de privirile insistente ale curiosilor, lista principalelor elemente de atractie cuprinde inclusiv un volan cu aspect in trei spite si comenzi traditionale, fizice, cu mentiunea ca din meniu nu lipsesc nici ecranul tactil cu diagonala de pana la 12.9 inch, scaunele actionate electric, cu functie de ventilatie, sistemul audio de inalta fidelitate, cu difuzoare semnate Harman Kardon in dotare. Afirmatie valabila - important de precizat, si in cazul instalatiei de climatizare cu reglare automata, pe trei zone, a temperaturii, afisajului pe parbriz, camerei de 360 de grade.

Pe plan tehnic, ultimul Golf GTI cu motor termic de la Volkswagen promite sa se faca remarcat in special prin plusul de putere oferit, faimosul 2.0 TSI dezvoltand, de data aceasta, undeva in jurul a 265 CP - conform unui comunicat pus la dispozitia presei. Potrivit si documentului cu pricina, celebrul DSG reprezinta, mai nou, unica optiune disponibila la nivel de cutie de viteze - astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza - cu acceleratia la podea, 5.9 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Februarie 2024