Volkswagen ar face orice pentru un ban in plus. Uite ce decizie a luat pentru noul Golf

Volkswagen ar face orice pentru un ban in plus. Uite ce decizie a luat pentru noul Golf
  • Volkswagen Golf 7 facelift va veni cu mai putine variante de caroserie
  • Cel mai probabil va fi eliminata versiunea decapotabila
  • Masura a fost luata pentru eficientizarea costurilor
Distribuie pe Facebook

Potrivit sefului Volkswagen, noul Golf facelift va fi disponibil in mai putine variante de caroserie decat actualul model, si nu va mai beneficia nici de aceeasi gama de motorizari ca si acesta.

Actuala generatie a modelului Golf a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Paris din 2012, iar asa cum spune traditia, la 4 ani de la acel moment trebuie sa primeasca un facelift.

Acesta va debuta luna viitoare, si fiind vorba doar de o simpla improspatare, nu va asteptati la schimbari majore de design. Versiunea facelift va va pastra majoritatea detaliilor intalnite pe actualul model, insa va veni la pachet cu farurile full-LED, spoilere subtil restilizate si jante din aliaj cu un design complet diferit.

Partea surprinzatoare de-abia acum urmeaza. Potrivit ultimelor informatii, CEO-ul constructorului german de automobile, Herbert Diess, a declarat recent ca din considerente economice, noul Golf nu va beneficia de toate variantele de caroserie intalnite in cazul actualului model.

"Trebuie sa simplificam oferta de produse pentru urmatorul Golf si sa avem mai putine variante, pentru ca trebuie sa luam mai multe masuri pentru eficientizarea costurilor in cadrul companiei. Trebuie sa fim mai sprinteni si mai inovatori, iar acesta este unul dintre exemple," a declarat Diess.

Avand in vedere ca la inceputul acestei luni, Volkswagen a incetat productia variantei decapotabile a actualului model, pentru a face loc unei productii marite pentru Tiguan, cel mai probabil aceasta versiune va lipsi din gama Golf-ului 7 facelift.

Totodata, nemtii de la Volkswagen s-ar putea sa reduca si gama de motorizari oferita pe noul Golf, si sa se concentreze mai mult pe agregate hibride. Astfel, clientii vor putea alege din doua unitati de 1.5 litri in 4 cilindri, care le vor inlocui pe cele de 1.4 litri existente momentan, sau un propulsor de 1.0 litru in 3 cilindri, care il va inlocui pe cel de 1.2 litri TSI.

Distribuie pe Facebook
mai multe