A fost candva cel mai ciudat Mercedes de pe strazi. Modelul din 2017 are o garda la sol de aproape jumatate de metru

A fost candva cel mai ciudat Mercedes de pe strazi. Modelul din 2017 are o garda la sol de aproape jumatate de metru
  • A fost candva cel mai ciudat Mercedes de pe strazi
  • Modelul din 2017 are o garda la sol de aproape jumatate de metru
Trimite unui prieten

Sub capota, un propulsor cu opt cilindri in V si o capacitate de patru litri livreaza persoanei aflate la volan undeva in jurul a 416 CP. Plus 610 Nm - conform anuntului oficial de vanzare.

Iese numaidecat in evidenta prin caroseria finisata intr-o nuanta aprinsa de rosu si acompaniata de diferite elemente realizate din fibra de carbon, insa nici jantele din aliaj cu diametrul de 22 de inch, dotate cu anvelope masive de la Nitto, nu vor trece complet neobservate. Ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi ori exagera cu absolut nimic.

Mercedes G550 4×4²

Mercedes G550 4×4²

Mercedes G550 4×4²

Construit in urma cu aproximativ cinci ani, urmatorul G550 4×4² se mai poate lauda - la nivelul departamentului exterior, si cu o evacuare cvadrupla, numeroase priviri promitand sa atraga inclusiv garda la sol de circa 450 de milimetri. La interior - de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale cuprinde si tapiterie din piele Nappa, seria vestilor bune continuand cu detalii din Alcantara si, din nou, oarecum inutil de adaugat, fibra de carbon.

Odata ajunsi in cabina, potentialii cumparatorii ai neobisnuitului automobil german vor mai descoperi si un volan cu patru spite, plus parte inferioara plata, si cusaturi sub forma de carouri, scaune fata ventilate, bancheta spate cu functie de incalzire, un ecran central de dimensiuni generoase. Si, nu in ultimul rand, o instalatie audio Harman Kardon.

Pretul respectivului off-roader nu reprezinta, momentan, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, dar din peisaj nu lipsesc - din contra, nici motorizarea V8 bi-turbo de 4.0 litri, 416 CP si 610 Nm, cutia automata cu sapte rapoarte, puntile pe portale sau discurile de franare perforate. Afirmatie valabila - deloc surprinzator, si in cazul farurilor cu tehnologie bi-xenon, a tractiunii integrale cu trei diferentiale si, evident, climatizarii cu reglare pe doua zone.

Mercedes G550 4×4²

Mercedes G550 4×4²

Mercedes G550 4×4²

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (134) Poze Mercedes G550 4×4²
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 26 Septembrie 2022