A fost candva cel mai ciudat Mercedes de pe strazi. Modelul german s-a vandut fara bancheta spate

A fost candva cel mai ciudat Mercedes de pe strazi. Modelul german s-a vandut fara bancheta spate
Din peisaj nu lipseste insa, ce este drept, motorul V8, de 6.2 litri si aproximativ 500 de cai putere. Suficient pentru ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu acceleratia la podea, rezolvarea in doar 4.3 secunde, viteza de top fiind, in schimb, limitata la 300 de kilometri pe ora.
Trimite unui prieten

Introdusa cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de doua decenii si disponibila, spre comercializare, pana in anul 2009, cea de-a doua si, de asemenea, ultima generatie a celebrului Mercedes CLK si-a intampinat, de-a lungul carierei, cumparatorii in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de germani la dispozitia clientilor regasindu-se, in premiera absoluta, si o varianta CLK63 AMG Black Series, aceasta remarcandu-se numaidecat prin renuntarea la bancheta spate.

De la orizont nu lipseste insa, ce este drept, propulsorul V8, de 6.2 litri si undeva in jurul a 500 de cai putere. Indeajuns pentru ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu acceleratia la podea, rezolvarea in numai 4.3 secunde, viteza de top fiind, in schimb, limitata la 300 de kilometri pe ora.

Aceeasi prima si, totodata, ultima generatie a modelului CLK63 AMG Black Series se mai remarca atat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, cat si aripile laterale atent conturate, ce gazduiesc jante cu design multispita, confectionate din aliaj usor. Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv diferite ornamente, unele exterioare, altele interioare, sculptate din fibra de carbon, seria vestilor bune continuand cu discurile de franare perforate, diferentialul cu alunecare limitata, suspensia sport adaptiva, volanul cu aspect in patru spite.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Iunie 2025