A fost candva cel mai tare SUV de pe strazi. Modelul din 2009 are motor aspirat cu opt cilindri in V si cutie manuala cu sase rapoarte

A fost candva cel mai tare SUV de pe strazi. Modelul din 2009 are motor aspirat cu opt cilindri in V si cutie manuala cu sase rapoarte
  • A fost candva cel mai tare SUV de pe strazi
  • Modelul din 2009 are motor aspirat cu opt cilindri in V si cutie manuala cu sase rapoarte
Distribuie pe Facebook

Respectivul automobil se mai poate lauda, printre altele, si cu un sistem de tractiune integrala ce livreaza - in mod normal, doar 32% din puterea maxima disponibila catre rotile de pe puntea fata, restul de 68% punand in miscare, oarecum inutil de mentionat, rotile aflate pe puntea spate.

Prezentat publicului larg in urma cu aproximativ 20 de ani si produs, aparent, pana in 2010, primul SUV din istoria companiei Porsche a fost oferit in diferite versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor modelului comercializat, in cazul in care mai trebuia cumva precizat, sub numele de Cayenne s-a numarat si o varianta GTS - acompaniata de un motor aspirat cu opt cilindri in V si o capacitate uriasa, de 4.806 centimetri cubi.

Impresionantul automobil a pregatit inclusiv un total sinonim cu 405 cai si 500 de Newton-Metri, livrarea valorilor respective urmand a se face catre ambele punti, cu ajutorul unei cutii manuale cu sase rapoarte si a unui sistem de tractiune integrala ce trimite - in mod normal, numai 38% din puterea maxima catre rotile fata, restul de 62% luand calea rotilor spate, potrivit datelor de la momentul lansarii oficiale.

Meniul specific versiunii GTS a primului SUV din istoria companiei Porsche continua - printre altele, si cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 6.1 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la pragul de 253 de kilometri pe ora. Daca mai conteaza, acceleratia de la 80 la 120 de kilometri pe ora dureaza 6.6 secunde, in timp ce consumul mediu de carburant anuntat este de 15.1 litri la 100 de kilometri.

Similar altor modele de performanta din segmentul de lux, lista ingredientelor care compun reteta caracteristica respectivului automobil cuprinde si un set de spoilere fata si spate agresiv stilizate, o pereche de praguri laterale proeminente, jante din aliaj de dimensiuni generoase - ce gazduiesc discuri de franare uriase, o suspensie sport, evacuare cvadrupla, volan cu trei spite, scaune cu suport lateral marit etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 14 Martie 2022