A incercat sa bata recordul Alfei Giulia Quadrifoglio. Timpul obtinut de soferul berlinei cu tractiune integrala

A incercat sa bata recordul Alfei Giulia Quadrifoglio. Timpul obtinut de soferul berlinei cu tractiune integrala
  • Noul BMW M5 a parcurs Nurburgring-ul in 7 minute si 38,92 secunde
  • La volanul modelului de 600 CP s-a aflat jurnalistul Christian Gebhardt
  • Automobilul bavarez a terminat inclusiv dupa Porsche Panamera Turbo
Distribuie pe Facebook

Primul M5 vandut de BMW alaturi de sistemul xDrive si-a incercat de curand norocul la Nurburgring. Sedanul de 600 CP al companiei bavareze a reusit un timp de sapte minute si 38,92 secunde.

Alfa Giulia Quadrifoglio sau Jaguar XE SV Project 7, daca nu tinem cont de faptul ca automobilul britanic este comercializat intr-o editie limitata la doar 300 de exemplare. Unul dintre cele doua modele, depinde de care parte a baricadei te afli, reprezinta etalonul in materie de berline rapide la Nurburgring.

Ar fi putut fi chiar noul BMW M5 xDrive, dar super-sedanul de 600 CP al companiei bavareze a avut nevoie de sapte minute si 38,92 secunde pentru a parcurge un tur pe circuitul format din peste 70 de viraje. Astfel, acesta se vede nevoit sa se recunoasca invins inclusiv de Porsche Panamera Turbo, care a reusit un 7:38.

La volanului primului M5 cu tractiune integrala din istorie s-a aflat Christian Gebhardt de la publicatia Sport Auto. Jurnalistul a devenit faimos dupa in urma cu aproximativ jumatate de an a condus versiunea in cinci portiere a berlinei Mercedes E63 AMG S catre titlul de cel mai rapid break de la Nurburgring.

Lasand in urma varianta E63 AMG S T-Modell si revenind asupra noului BMW M5 xDrive, super-sedanul de 600 CP al companiei bavareze a primit chiar astazi un pachet Competition. Echipat cu aceasta optiune, motorul V8 bi-turbo de 4.4 litri produce cu 25 CP mai mult decat in mod normal, astfel ca performantele cresc.

In doar 3.3 secunde se realizeaza acum acceleratia de la 0 la 100 km/h, pe cand timpul necesar rezolvarii probei 0 - 200 km/h scade pana la 10.8 secunde. Pentru clientii care bifeaza inclusiv pachet M Driver, primul M5 cu tractiune integrala din istorie isi continua marsul pana la 305 km/h, potrivit datelor oficiale.

Intr-un final, noul BMW M5 Competition mai anunta o serie de imbunatatiri si la nivel de sasiu, printre care si o garda la sol mai joasa cu aproximativ sapte milimetri sau un set de arcuri mai rigide cu zece procente. Magia continua cu amortizoarele modificate si se incheie cu o serie de schimbari la nivel estetic.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 9 Mai 2018