A testat, in sfarsit, noua masina cu tractiune spate din gama Lamborghini. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

A testat, in sfarsit, noua masina cu tractiune spate din gama Lamborghini. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
  • A testat, in sfarsit, noua masina cu tractiune spate din gama Lamborghini
  • "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un propulsor in zece cilindri, aspirat natural.

Lansat pe piata acum mai bine de-un an - inca de la inceputul primaverii trecute, noul Huracan Tecnica nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Privit de la exterior, respectivul model se remarca numaidecat prin design-ul spectaculos al caroseriei, pe cand lista atractiilor interioare cuprinde inclusiv doua displayuri de dimensiuni generoase: unul pentru ceasurile de bord digitale si configurabile, altul pentru sistemul de infotainment de ultima generatie - compatibil cu Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa.

Reteta caracteristica impresionantului vehicul culmineaza cu unitatea instalata sub capota - in compartimentul motor, propulsia acestuia urmand a fi asigurata de un V10 cu o capacitate de 5.204 centimetri cubi, aspirat natural, ce dezvolta undeva in jurul a 640 de cai, putere livrata numai rotilor de pe puntea spate, prin intermediul unei transmisii automate in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de doar 3.2 secunde, potrivit companiei producatoare.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 16 Mai 2023