Alta ca ea s-ar putea sa nu mai existe. Uite cat de rapida era limuzina cu motor V8 de 6.2 litri

Alta ca ea s-ar putea sa nu mai existe. Uite cat de rapida era limuzina cu motor V8 de 6.2 litri
  • Mercedes a lansat vechiul S63 W221 cu un V8 aspirat de 6.2 litri
  • Facelift-ul a introdus un V8 bi-turbo de 5.5 litri
  • Noul model a primit sub capota un V8 bi-turbo de 4.0 patru
Distribuie pe Facebook

Multumita celor 525 de cai gata oricand de actiune, acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza mai mult de 4.6 secunde. Teoretic.

Cu mult inainte de a miza pe o unitate cu doua turbine si capacitatea de "doar" patru litri, care sa-i confere o putere maxima de pana la 612 CP, celebra versiune de performanta S63 AMG venea la pachet alaturi de un benzinar aspirat, de 6.208 centimetri cubi si "numai" 525 de cai. Odata livrata puntii spate, respectiva valoare ii permitea limuzinei de la Mercedes, din generatia W221, sa accelereze de la 0 la 100 km/h in exact 4.6 secunde - cu peste o secunda mai mult decat in prezent.

Despre vechea super-masina a companiei din Stuttgart este vorba, de altfel, si in urmatorul material video, care surprinde un exemplar cu ampatament marit sprintand pana la 300 km/h pe celebra autostrada germana fara limita de viteza.

Imediat ce a renuntat la fabulosul propulsor de 6.208 centimetri cubi, modelul S63 AMG a trecut la o motorizare bi-turbo de 5.5 litri, cu aproximativ 544 CP sub capota. Odata cu lansarea noii generatii, cunoscuta sub indicativul W222, limuzina de performanta de la Mercedes a trecut la actualul benzinarul cu doua turbine si capacitatea de patru litri despre care discutam anterior, ce dezvolta o putere maxima de 612 CP - sinonima cu un sprint de la 0 la 100 km/h in vreo 3.5 secunde.

Mercedes S-Class Facelift

Mercedes S-Class Facelift

Mercedes S-Class Facelift

Mercedes S-Class Facelift

Mercedes S-Class Facelift

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 6 Februarie 2020