Altul ca el nu va mai exista vreodata. Uite cat de rapid si zgomotos este ultimul Golf cu motor VR6

Altul ca el nu va mai exista vreodata. Uite cat de rapid si zgomotos este ultimul Golf cu motor VR6
  • Altul ca el nu va mai exista vreodata
  • Uite cat de rapid este ultimul Golf cu motor VR6
Distribuie pe Facebook

Pentru ca meniul sa fie complet, Volkswagen a echipat respectivul hot-hatch inclusiv cu tehnologia 4Motion.

Dezvelit oficial in urma cu mai bine de doua luni, chiar in ultima parte a anului trecut, cel mai recent Volkswagen Golf R din istoria umanitatii isi intampina clientii, in compartimentul motor, cu un I4 turbo de doi litri si 320 de cai putere. O cutie DSG cu sapte rapoarte si un sistem de tractiune integrala sunt oferite in standard, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 4.7 secunde.

Acesta nu este insa nici pe departe primul hot-hatch al companiei din Wolfsburg care combina supraalimentarea si tehnologia 4Motion, ultimul exemplar fara unul dintre aceste elemente facand parte din familia Mk5.

Comercializat alaturi de indicativul R32, respectivul Volkswagen Golf ascundea sub capota un motor aspirat natural, cu sase cilindri si capacitatea de 3.2 litri. Capabil sa livreze rotilor, printr-o inclusiv transmisie manuala cu sase rapoarte, dar exclusiv cu ajutorul unui sistem de tractiune integrala, undeva in jurul a numai 250 de cai putere, de unde si acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6.5 secunde.

Respectivul hot-hatch al companiei din Wolfsburg reprezinta, de altfel, si subiectul principal al urmatorului material video, pe care adeptii familiei Mk5 il vor savura cu siguranta, fara niciun fel de dubiu sau indoiala.

Distribuie pe Facebook
mai multe