Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor

Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor
Au asteptat zeci de ani ca sa lanseze aceste masini, insa acum le poate cumpara orisicine. Trei modele pe care acesti producatori le vand pentru prima data in istoria lor
Distribuie pe Facebook

Volvo EM90

Primul monovolum din istoria companiei Volvo, noul EM90 stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Oferit - cel putin initial, doar pe piata auto din China, respectivul vehicul se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lungimea de peste 5.2 metri regasindu-se in centrul atentiei, multiple priviri avand sa atraga, oarecum inutil de precizat, si panoul iluminat ce inlocuieste grila radiatorului, jantele cu diametrul de pana la 20 de inch sau stopurile cu aspect unic.

La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, MPV-ul cu pricina adopta o configuratie 2+2+2, cu scaunele de pe randul cu numarul doi bucurandu-se atat de incalzire, cat si de ventilatie, masaj, masute retractabile, suport pentru picioare. Din cabina nu lipsesc - daca mai era cumva necesara o astfel de mentiune, nici display-urile color, conexiunea 5G, sistemul de intotainment compatibil cu update-urile de la distanta ori instalatia audio de inalta fidelitate, marca Bowers & Wilkins, pe cand propulsia este asigurata de o unitate electrica de 272 de cai putere.

Audi Q6 E-Tron

Conceput special pentru a concura impotriva unor produse precum Tesla Model Y, primul Audi Q6 E-Tron din istorie este asamblat pe aceeasi arhitectura PPE precum noul Porsche Macan electric si masoara aproximativ 4.771 de milimetri in lungime - conform unui comunicat pus la dispozitia presei. Disponibil alaturi de un sistem de propulsie caracterizat de doua motoare si un total de pana la 517 CP - potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic, SUV-ul nemtilor isi propune sa sprinteze de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.3 secunde.

Numarul de magie continua cu multiple dotari si echipamente high-tech, precum o pereche de faruri Matrix LED, cu lumini de zi configurabile, un set de stopuri OLED, trei ecrane diferite - unul pentru ceasurile de bord digitale, unul pentru sistemul de infotainment, unul pentru pasagerul din dreapta soferului. Alte elemente si detalii demne de enumerat cuprind inclusiv scaune multifunctionale, instalatie audio de la Bang & Olufsen, afisaj pe parbriz cu realitate augmentata.

Mazda CX-70

Unul dintre cele mai spectaculoase vehicule de segment D, primul CX-70 din istoria japonezilor de la Mazda se remarca numaidecat prin contrastul dintre grila masiva a radiatorului si blocurile optice frontale subdimensionate, insa nici jantele de pana la 21 de inch - confectionate din aliaj usor, sau stopurile cu design unic nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am glumi, exagera ori gresi cu absolut nimic.

Acelasi impresionant meniu iese in evidenta si prin instrumentele de bord digitale - afisate de display-ul montat in spatele volanului multifunctional, in trei spite, prin scaunele actionate electric, cu functie de ventilatie, bancheta cu incalzire, instalatia audio de inalta fidelitate. Din peisaj nu lipsesc nici motoarele puternice - propulsia fiind asigurata fie de un sistem PHEV cu 323 CP, fie de o unitate I6 turbo de 3.3 litri, cu tehnologie MHEV si pana la 340 de cai.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 25 Martie 2024