Audi vrea sa te faca sa uiti de noul BMW M5 si lanseaza pe piata o versiune mai puternica a actualului RS7 Sportback. Cum arata in realitate

Audi vrea sa te faca sa uiti de noul BMW M5 si lanseaza pe piata o versiune mai puternica a actualului RS7 Sportback. Cum arata in realitate
  • Audi vrea sa te faca sa uiti de noul BMW M5
  • Lanseaza pe piata o versiune mai puternica a actualului RS7 Sportback
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor V8 cu doua turbine si o capacitate de 4.0 litri - pe benzina, dezvolta undeva in jurul a 630 CP. De unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un timp de doar 3.4 secunde - conform oficialilor companiei producatoare.

Prezentat lumii intregi acum mai bine de sapte luni, inca din primele saptamani ale iernii trecute, super modelul pe care nemtii de la Audi il ofera sub denumirea de RS7 Sportback Performance stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta.

Conceputa special pentru a concura impotriva unor nume precum Mercedes-AMG E 63 S sau BMW M5 Competition, presupunand ca mai era necesara cumva o astfel de mentiune, spectaculoasa sportiva cu alura de fastback se remarca numaidecat prin spoilerele agresiv stilizate, condimentate cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, insa nici extensiile proeminente caracteristice aripilor, jantele cu diametrul de 22 de inch in dotare ori evacuarea insotita de doua iesiri ovale nu vor trece intocmai neobservate - ba dimpotriva, am putea spune.

Disponibil inclusiv pe piata din Romania - la preturi ce pornesc de la aproximativ 140.300 de euro, impresionantul vehicul cu o caroserie in cinci portiere pluseaza cu multiple elemente interioare din piele, cusaturi sub forma de fagure s.a.m.d.

Lista atractiilor principale se incheie - intr-un final, cu unitatea de sub capota, acolo unde exclusivistul produs de segment E se bucura de compania unui propulsor TFSI cu opt cilindri in V, de 3.996 de centimetri cubi, sinonim cu o herghelie formata din 630 de cai, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp demn de un Audi R8 Spyder de ultima generatie, respectiv doar 3.4 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 4 August 2023