BMW n-a vrut sa lanseze masina asta, asa ca si-a construit-o singur. Motorul diesel este primul care a disparut din peisaj

BMW n-a vrut sa lanseze masina asta, asa ca si-a construit-o singur. Motorul diesel este primul care a disparut din peisaj
  • La baza este un 320d Touring
  • Motorul S55 de M3 dezvolta circa 530 CP
  • A mai avut un M3 Touring, din generatia E92
Distribuie pe Facebook

Acest impatimit auto si-a construit propriul sau BMW M3 Touring. Break-ul, finisat in nuanta exterioara San Marino Blue, a parasit linia de asamblare ca un 320d Touring.

In ciuda insistentelor fanilor, constructorul bavarez de automobile nu a lansat pana acum un M3 break care sa concureze cu Audi RS4 Avant sau Mercedes-AMG C63 T-Modell.

Dar asta nu inseamna ca nu exista asa ceva. Daca in urma cu ceva timp aflam despre un olandez care a construit primul M3 CS Touring (F81) din lume, acum un alt impatimit si-a transformat masina, un 320d Touring, intr-un M3 veritabil.

Omul nostru a mai avut in trecut un M3 Touring, din generatia E92, asa ca a stiut ce trebuie facut pentru ca break-ul sa arate si sa se comporte exact ca si un M3.

Dupa ce a inlocuit motorul original cu S55-ul de 3.0 litri twin-turbo, pe care mai apoi l-a modificat pentru a dezvolta aproximativ 530 de cai putere, britanicul si-a indreptat atentia catre caroseria masinii.

Au urmat barele fata/spate de M3, o capota din fibra de carbon, oglinzile de M3, sistemul de evacuare, franele, difuzorul de aer, o suspensie care sa coboare masina mai aproape de asfalt si sa imbunatateasca manevrabilitatea si un set de jante aftermarket.

Atentia la detalii continua si in habitaclu acolo unde regasim scaune sport M imbracate in piele (nuanta Sakhir Orange), volanul M Performance finisat in Alcantara si carbon dar si diverse ornamente confectionate din acelasi material intalnit la mai toate masinile de performanta.

BMW lucreaza de zor la o noua generatie M3, prototipurile fiind surprinse de cateva ori in teste, inclusiv pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Celebrul model al bavarezilor urmeaza sa pastreze unitatea de 3.0 litri twin-turbo, cu sase cilindri in linie, pe care am experimentat-o si noi in testul cu X3 M Competition.

Distribuie pe Facebook
mai multe