Cand ai bani de-i intorci cu lopata, ii platesti pe cei de la PORSCHE sa-ti restaureze masina

  • A fost restaurat complet de Porsche Classic
  • Exteriorul a fost vopsit intr-o nuanta speciala
  • Porsche a asamblat numai 1.270 de exemplare Carrera GT
Distribuie pe Facebook

Proprietarul acestui Porsche Carrera GT din Statele Unite ale Americii a apelat la producatorul din Stuttgart pentru a-i reconstrui supercar-ul cu motor V10 dupa bunul sau plac.

Sunetul motoarelor i-a fascinat intotdeauna pe pasionatii de automobile iar cand vine vorba despre capodoperele scoase pe evacuare, putine masini se pot compara cu Porsche Carrera GT.

Intre 2003 si 2007, constructorul german de automobile a asamblat 1.270 de exemplare Carrera GT, un supercar cu motor pozitionat central, tractiune spate, transmisie manuala cu sase trepte si foarte multa fibra de carbon pentru o masa proprie cat mai scazuta.

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Motorul? Un V10 de 5.7 litri, aspirat natural, cu 612 cai putere la 8.000 de rotatii pe minut si 590 Nm cuplu, care urla din toate puterile. Sunetul sau este inconfundabil, mai ales in turatii mari iar limitarea intra de-abia la 8.400 rpm.

In ziua de azi, majoritatea exemplarelor sunt tinute in puf, in colectii private imprastiate pe toata suprafata Globului. Este si cazul acestui Carrera GT din Statele Unite ale Americii pe care proprietarul l-a trimis fix la Porsche Classic pentru o restaurare si o reconstruire pana la urma dupa bunul sau plac.

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Inginerii au dezmembrat complet masina si au verificat fiecare piesa in parte, au reconditionat-o, iar in unele cazuri chiar au inlocuit-o cu una nou-nouta. 350 de ore a durat numai reconditionarea pieselor din fibra de carbon, care odata cu trecerea timpului au tendinta sa ingalbeneasca.

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Dupa ce au rezolvat toate acestea, au vopsit exteriorul in Oak Green Metallic, o nuanta care nu s-a regasit niciodata in paleta acestui model. Apoi, au urmat jantele cu prindere centrala, care au acum miezul auriu si inelul exterior argintiu. Dar pentru a nu deterioara aceasta parte a jantei in urma polisarii, inginerii de la Porsche au fost nevoiti sa inoveze: au aplicat un strat de argint, pe care l-au lustruit si mai apoi l-au acoperit cu un strat de lac.

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Masina finalizata, asa cum o poti vedea in aceste imagini, a fost expusa la Porsche Experience Center din Atlanta.

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze Porsche Carrera GT restaurat de Porsche Classic
mai multe