Cea mai buna dovada ca puterea NU inseamna totul. Noul BMW M4 Competition bate la liniute Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe, desi are cu 209 cai mai putin

Cea mai buna dovada ca puterea NU inseamna totul. Noul BMW M4 Competition bate la liniute Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe, desi are cu 209 cai mai putin
Fiecare dintre cele doua modele de inalta performanta a reusit sa parcurga sfertul de mila in numai 11.3 secunde, masina din Munchen trecand insa prima linia de sosire.
Trimite unui prieten

Dotat cu un motor twin-turbo in sase cilindri, de 3.0 litri si 530 de cai, putere livrata rotilor de pe ambele punti printr-o cutie automata cu opt viteze, noul BMW M4 Competition ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante modele de serie. O demonstreaza cel mai bine urmatorul material video, unde masina bavareza castiga duelul pe 402 metri cu un Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe, in ciuda faptului ca acesta din urma este echipat cu un agregat V8 biturbo de 4.0 litri, oferit alaturi de un propulsor electric in cadrul unui ansamblu plug-in hybrid sinonim cu un total de 739 de cai, putere servita rotilor de pe ambele punti printr-o transmisie automata cu opt rapoarte.

Explicatia: un BMW M4 Competition nu cantareste decat 1.775 de kilograme, pe cand Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe are o greutate de 2.495 de kilograme.

Trimite unui prieten