Cele mai tari supercaruri de la Geneva Motor Show 2013: Care este favoritul tau?

Cele mai tari supercaruri de la Geneva Motor Show 2013: Care este favoritul tau?
Nu exista nici un fel de dubiu. Geneva Motor Show s-a dovedit anul acesta un adevarat paradis pentru iubitorii de supercaruri, cea de-a 83-a editie a salonului auto elventian gazduind numeroase premiere mondiale ale unor automobile de inalta performanta, dar si modele dintre cele mai consacrate.
Distribuie pe Facebook

Ferrari LaFerrari:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Anticipat de numeroase fotografii si filme de tip teaser ori spion, cel mai nou automobil de inalta performanta al constructorului din Maranello a fost de departe si cel mai asteptat debut din cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2013.

Asteptarea a meritat insa pe deplin. Succesorul legendarului Enzo, botezat LaFerrari, se bucura de prezenta unui ansamblu hibrid format dintr-un V12 de 6.3 litri, plus un motor electric, capabil sa puna la dispozitia viitoriilor clienti nu mai putin de 963 cai putere. Se adauga, de asemenea, pe lista cu specificatii tehnice si un cuplu maxim de peste 900 Newton-Metri, iar performantele rezultate sunt dintre cele mai impresionante: 0 - 100 km/h in mai putin de trei secunde si viteza maxima de peste 350 kilometri pe ora.

Cat despre aspectul estetic, imaginile vorbesc de la sine.

McLaren P1:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Un alt debut asteptat cu sufletul la gura de intreaga rasuflare a industriei auto a fost noul McLaren P1, un automobil considerat a fi unul dintre cele mai avansate autoturisme ale momentului.

Iar motivele sunt lesne de inteles: asemeni rivalului sau din Maranello, succesorul legendarului F1 ascunde sub a sa caroserie dramatic-stilizata tot un ansamblu hibrid - de aceasta data, vorbim insa de un cuplu format dintr-un V8 twin-turbo de 3.8 litri si un motor electric, capabil sa produce valori maxime ce se invart in jurul a 916 cai putere si 900 Newton-Metri.

Drept urmare, si in cazul de fata avem de-a face cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in sub trei secunde, viteza maxima fiind insa limitata de-aceasta data la 350 kilometri pe ora.

Koenigsegg Hundra:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

O alta premiera mondiala demna de toate aplauzele noastre o reprezinta noul Koenigsegg Hundra, automobilul cu numarul 100 construit de compania suedeza de supercaruri.

Pentru a celebra asa cum se cuvine acest important eveniment din a lor istorie de aproximativ 10 ani, cei de la Koenigsegg au luat la mana un Agera S, pe care l-au imbracat intr-o combinatie stralucitoare de fibra de carbon nevopsita, plus insertii de aur de 24 de karate.

Mai adaugam pe lista atractii principale si un V8 bi-turbo de cinci litri si 1.030 cai putere, respectiv o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 2.8 secunde, iar noul Hundra se anunta a fi unul dintre marii favoritii ai concursului nostru.

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Cum productia versiunii coupe a modelului Bugatti Veyron a incetat de o buna perioada de timp, constructorul din Molsheim s-a prezentat la cea de-a 83-a editie a Salonului Auto de la Geneva cu un trio format dintr-un exemplar Veyron Grand Sport, plus doua exemplare Grand Sport Vitesse.

Drept urmare, standul celor de la Bugatti nu avea cum sa fie trecut cu vederea, cele doua exemplare Grand Sport Vitesse reprezentand insa de departe atractia principala. Sa fie oare de vina rafinamentul si prestanta cu care se poate lauda acest automobil sau propulsorul W16 Quad-Turbo de opt litri si 1.200 cai putere ramane in continuare punctul forte al modelului din Molsheim?

Stii ce? Pana la urma nici nu mai conteaza!

Pagani Huayra:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Indiferent ca se afla in miscare sau pur si simplu sta pe loc, cel mai recent model al italienilor de la Pagani nu risca in nici un fel sa treaca neobservat. Dar noul Huayra nu doar arata extrem de bine, ci si performeaza cel putin la fel de bine pe cat arata.

De exemplu, avem acceleratia de la 0 la 100 km/h, un capitol la care automobilul din San Cesario sul Panaro iese in fata prin cele 3.3 secunde necesare indeplinirii acestei performante. De asemenea, avem de mentionat si viteza maxima de 360 kilometri pe ora pe care o promite supercarul italian, pentru ca totul sa culmineze cu recordul de 1.13,6 reusit de noul Pagani Huayra in cadrul emisiunii Top Gear.

Toate aceste performante se datoreaza in egala masura atat aerodinamicii exemplare, cat si propulsorului V12 twin-turbo ascuns sub capota, propulsor ce dezvolta peste 700 cai putere.

Gumpert Apollo S:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

A trecut o buna perioada de timp de cand nu am mai auzit nimic de cei de la Gumpert, insa constructorul german de automobile super-sport este gata sa faca orice pentru a ramane activ in aceasta frumoasa lume a supercarurilor. Chiar si sa-si vanda sufletul diavolului.

Exista insa o mica problema: modelul Gumpert Apollo S pare a fi el insusi diavolul. Sa fie acum de vina emotiile pe care le trezeste aspectul estetic al supercarului german sau doar motorizarea ascunsa sub capota, nimeni nu stie acest lucru. Cert este ca odata ce ai urcat la bordul unui astfel de automobil, senzatiile sunt garantate. Iar pentru acest lucru trebuie sa-i multumesc in special V8-ului de 4.2 litri aflat la datorie, ce promite nu doar 750 cai putere, ci si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 2.9 secunde.

GTA Spano:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Pentru a face cu brio tuturor provocarilor regasite in cadrul celei de-a 83-a editii a Salonului Auto de la Geneva, supercarul spaniol GTA Spano a fost imbunatatit radical, cei 99 de norocosi care vor pune mana pe un astfel de exemplar urmand a se bucura de prezenta sub capota a unui propulsor V10 de 8.4 litri, numai bun pentru a livra undeva in jurul a 900 cai putere si 1.000 Newton-Metri - valori arhisuficiente pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in aproximativ 2.9 secunde, respectiv o viteza maxima de peste 350 kilometri pe ora.

McLaren MP4-12C Spider:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Prezent in acelasi stand cu noul McLaren P1, dar si vechiul McLaren F1, recent-lansatul McLaren MP4-12C Spider a avut mari probleme in a atrage toate privirile celor prezenti asupra sa. Cu toate acestea, nu trebuie negat ca supercarul britanic reprezinta automobilul perfect pentru multi dintre noi, cei putin peste 600 cai putere, reprezentand indeajuns pentru o calatorie de neuitat. In aer liber.

Spyker B6 Venator:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

"Pentru cei tenace, nici un drum nu este impasibil". Cam asa suna sloganul celor de la Spyker, un slogan pe care constructorul olandez pare sa-l respecte cu strictete.

Astfel, dupa o lunga pauza si cateva probleme financiare, Spyker a venit la Salonul Auto de la Geneva cu un automobil absolut remarcabil - pe nume B6 Venator, ce imbina eleganta cu sportivitatea si rafinamentul cu performanta. Mai exact, lista cu atractii principale include caroserie din fibra de carbon, sasiu din aluminiu, dar si un motor V6 montat central, de peste 375 cai putere.

Din pacate, performantele raman un mister la acest moment, insa stim ca noul Spyker B6 Venator nu cantareste mai mult de 1.400 kilograme. Si, de asemenea, ca aspectul exterior, dar si cel interior nu dezamagesc nici de aceasta data.

Pininfarina Sergio Concept:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri

Conceptul Pininfarina Sergio nu poate fi momentan cumparat si, cel mai probabil, nu va fi niciodata oferit intr-o versiune de serie disponibila la vanzare. Cu toate acestea, cea mai noua creatie a celebrei case italiene de design se bucura de mai toate caracteristicile necesare pentru a putea fi considerata una dintre cele mai incitante aparitii din cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2013.

Asadar, acestea fiind spuse, care este favoritul tau? Fii sigur ca votezi si in poll-ul de mai jos!

Sondaj

Care este favoritul tau?

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Salonul Auto de la Geneva 2013: Supercaruri
mai multe