Ferrari LaFerrari: Acesta este succesorul legendarului Enzo Ferrari!

Noua, poate chiar zece ani. De atat au avut nevoie italienii de la Ferrari, cu aproximatie, pentru a veni cu un succesor al legendarului Enzo Ferrari, automobil ce a debutat pe piata supercarurilor in urma cu mai bine de un deceniu. Nu exista insa nici un fel de dubiu: asteptarea a meritat pe deplin!
Distribuie pe Facebook

Debutand in premiera mondiala cu ocazia celei de-a 83-a editii a Salonului Auto de la Geneva, cea mai noua creatie a italienilor de la Ferrari este si cea mai speciala dintre toate. Si asta pentru ca, in primul rand, mult anticipatul succesor al legendarului Enzo, botezat LaFerrari, ofera un total de pana la 963 cai putere si 900 Newton-Metri - valori obtinute prin combinarea unui propulsor V12 aspirat de 6.3 litri si 800 CP cu un motor electric ce ofera alti 163 CP.

Ferrari LaFerrari

Drept urmare, fiind unul dintre cele mai puternice automobile ale planetei, noul si impresionantul Ferrari LaFerrari isi poate trece pe lista cu realizari si unele dintre cele mai incitante performante ale industriei auto. Mai exact, ultima creatie a constructorului din Maranello se poate lauda, pentru inceput, cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in mai putin de trei secunde.

Ferrari LaFerrari

De asemenea, pentru a accelera de la 0 la 200 km/h, succesorul legendarului Ferrari Enzo are nevoie de mai putin de sapte secunde, lista cu specificatii tehnice incheindu-se in cele din urma cu acceleratia de la 0 la 300 km/h in aproximativ 15 secunde. Nu inainte insa de a aduce in discutie si viteza maxima. O viteza maxima despre care constructorul italian afirma ca depaseste lejer pragul celor 350 kilometri pe ora.

Ferrari LaFerrari

Noul Ferrari LaFerrari nu pune insa accentul doar pe putere, respectiv performanta in linie dreapta. Asa cum era de asteptat, impresionanta creatie se bucura de tot know-how-ul constructorului italian si in materie de aerodinamica, partea frontala inspirata de monposturile din Formula 1, numeroasele prize de aer prezente la nivelul intregii caroserii, dar si elementele active reprezentand un bun exemplu in acest sens.

Ferrari LaFerrari

Alte detalii remarcabile includ sasiu tubular realizat din patru tipuri diferite de fibra de carbon, sistem de franare de inalta performanta - echipat cu discuri carbon ceramice de 398, respectiv 380 milimetri (fata / spate), plus suspensie double wishbones / multi-link (fata / spate) inzestrata cu amortizoare magnetoreologice.

Ferrari LaFerrari

De asemenea, deloc surprinzator, din meniu nu lipsesc nici transmisia cu sapte trepte si dublu ambreiaj sau sistemul de tractiune spate, toate elementele tehnice si mecanice mentionate lucrand impreuna pentru a-i permitane noului LaFerrari sa fie cu peste cinci secunde mai rapid pe circuitul de la Fiorano decat modelul pe care il inlocuieste, si anume legendarul Enzo Ferrari.

Imagini live de la Salonul Auto de la Geneva 2013:

Salonul Auto de la Geneva 2013: Ferrari LaFerrari

Salonul Auto de la Geneva 2013: Ferrari LaFerrari

Salonul Auto de la Geneva 2013: Ferrari LaFerrari

Salonul Auto de la Geneva 2013: Ferrari LaFerrari


Salonul Auto de la Geneva 2013: Ferrari LaFerrari

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Ferrari LaFerrari
mai multe