Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar e construita la fabrica Toyota. Masina din 2012 are o caroserie din fibra de carbon si un motor V10 dezvoltat alaturi de Yamaha

Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar e construita la fabrica Toyota. Masina din 2012 are o caroserie din fibra de carbon si un motor V10 dezvoltat alaturi de Yamaha
  • Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar e construita la fabrica Toyota
  • Masina din 2012 are o caroserie din fibra de carbon si un motor V10 dezvoltat alaturi de Yamaha
Distribuie pe Facebook

Seria atractiilor principale cuprinde inclusiv eleron retractabil, evacuare tripla, turometru digital si instalatie audio Mark Levinson.

Apreciata pentru luxul si fiabilitatea masinilor sale - proiectate, in general, pentru a concura impotriva produselor oferte de Mercedes, Audi si, daca mai trebuia cumva precizat, BMW, compania Lexus a surprins o lume intreaga in urma cu aproape 13 ani, atunci cand a prezentat publicului larg prima si, din pacate, singura generatie a gamei comercializate sub denumirea de LFA. Asamblata manual la uzina Toyota din prefectura japoneza Aichi - de o echipa de mecanici adunata special pentru aceasta ocazie, respectiva creatie a marcii din Tara Soarelui Rasare se remarca numaidecat prin design-ul SF al caroseriei cu doar doua portiere, realizata din fibra de carbon.

Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord

Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord

Lista ingredientelor ce compun reteta specifica departamentului exterior continua, printre altele, cu un eleron retractabil, o evacuare tripla si jante forjate de la BBS, in timp ce meniul interior a pregatit si o pereche de scaune extrem de impresionant sculptate, cu unele functii de confort, instrumente de bord digitale si configurabile, un volan cu parte inferioara plata si padele pentru schimbarea treptelor de viteza, o instalatie audio cu 12 difuzoare semnate Mark Levinson, un set de ornamente, oarecum inutil de mentionat, din fibra de carbon, tapiterie din piele fina, elemente contrastante, plafon imbracat in Alcantara, climatizare automata etc.

Prima si singura generatie a gamei comercializate sub denumirea de LFA dispune - extrem de surprinzator pentru un Lexus, si de un propulsor aspirat cu zece cilindri in linie. Dezvoltat alaturi de specialistii Yamaha, respectivul benzinar beneficiaza de o capacitate de 4.8 litri, masina vanduta sub forma unei limitate la 500 de unitati - daca mai trebuia cumva adaugat, bucurandu-se de o putere maxima de 552 de cai, suficienta pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 96 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in circa 3.6 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la pragul de 325 de kilometri pe ora.

Impresionanta creatie de 375.000 de dolari a japonezilor, pret valabil la momentul premierei mondiale, reprezinta si subiectul principal al acestui material, unul dintre modelele asamblate de marca din Tara Soarelui Rasare schimbandu-si, de curand, pe parcursul zilelor anterioare, proprietarul, cumparatorul platind pe autoturismul ce nu a parcurs decat 1.355 de kilometri, potrivit anuntului publicat pe internet, pe un site de specialitate, o suma ce se ridica, mai mult sau mai putin surprinzator, la 845.000 de dolari, suficient pentru ca noul posesor sa porneasca o mini-colectie cu diferite vehicule, presupunand ca inca nu se poate lauda cu asa ceva.

Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord

Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord

Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (105) Poze Lexus LFA cu 1.355 de kilometri la bord
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 27 Aprilie 2022