Daca n-ai bani de BMW M8, asta-i masina ta. Are motor de 530 de cai si accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 3.5 secunde. Compania producatoare a publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre nota de plata

Daca n-ai bani de BMW M8, asta-i masina ta. Are motor de 530 de cai si accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 3.5 secunde. Compania producatoare a publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre nota de plata
  • Daca n-ai bani de BMW M8, asta-i masina ta
  • Are motor de 530 de cai si accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 3.5 secunde
  • Compania producatoare a publicat acum primele informatii si detalii oficiale despre nota de plata
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de franare de inalta performanta. Acompaniat de discuri carbon-ceramice. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de cinci saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui februarie, cea mai recenta iteratie a super sportivei pe care germanii de la BMW o comercializeaza sub denumirea de M4 a revenit, de curand, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explcatia: nemtii au dezvaluit - chiar pe parcursul zilelor precedente, primele informatii si detalii oficiale cu privire la pretul de vanzare, acesta pornind de la o suma de circa 96.200 de euro, potrivit celebrului producator auto.

BMW M4 Coupe Facelift si BMW M4 Convertible Facelift

BMW M4 Coupe Facelift si BMW M4 Convertible Facelift

In varianta de baza, un propulsor cu sase cilindri in linie si tehnologia M TwinPower Turbo - de trei litri, lucreaza alaturi de o cutie manuala insotita de sase trepte, daca mai era cumva nevoie de mentionat, pentru a livra doar rotilor de pe puntea spate, mai mult ori mai putin surprinzator, o putere de 480 CP. Astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea in 4.2 secunde, viteza de top fiind limitata - in schimb, la 250 km/h.

Cea mai recenta iteratie a super sportivei pe care celebra companie germana BMW o comercializeaza sub denumirea de M4 isi va mai intampina viitorii cumparatori si intr-o optiune BMW M4 Competition, unde untatea I6 twin-turbo cu o capacitate de 2.993 de centimetri cubi a fost modificata pentru a oferi un total sinonim cu 510 cai putere - conform celebrului producator auto nemtesc. Acelasi model de top se mai poate mandri - pe langa transmisia automata cu opt rapoarte, si cu disponibilitatea tractiunii integrale.

Asa se face ca, cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h nu mai dureaza, daca vine vorba cumva despre configuratia echipata cu tehnologia M xDrive, decat 3.5 secunde, viteza de top fiind limtata - in continuare, la 250 de kilometri pe ora. O crestere a vitezei de top pana la 290 km/h costa in plus - pe lista dotarilor optionale facandu-si loc atat farurile adaptive, cu LED, cat si sistemul de franare condimentat cu discuri carbon-ceramice, scaunele M Carbon.

Versiunea imbunatatita a gamei BMW M4 se mai bucura - comparativ cu noul BMW Seria 4 Facelift, si de spoilere restilizate pentru o doza extra de agresivitate vizuala, praguri laterale proeminente, jante in combinatia 19 / 20 de inch, confectionate din aliaj forjat. Printre multiplele ingrediente puse la dispozitia potentialilor clienti - fie in standard, fie contra cost, se numara si o capota ventilata a motorului, un plafon sculptat din fibra de carbon, o evacuare cu patru tobe de esapament, instrumente de bord unice.

BMW M4 Coupe Facelift si BMW M4 Convertible Facelift

BMW M4 Coupe Facelift si BMW M4 Convertible Facelift

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (96) Poze BMW M4 Coupe Facelift si BMW M4 Convertible Facelift