Daca nu vrei s-auzi de BMW X5, asta-i masina ta. Are motor de 375 de cai, scaune cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de BMW X5, asta-i masina ta. Are motor de 375 de cai, scaune cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de BMW X5, asta-i masina ta
  • Are motor de 375 de cai, scaune cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua cu un display de 27 de inch, cu tehnologie OLED, plus rama cu aspect curbat.

Prezentata lumii intregi cu numai sapte zile in urma - cu ocazia editiei din acest an a faimosului Salon Auto International de la Los Angeles, mult anticipata versiune imbunatatita a modelului Genesis GV80 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Proiectata special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi Q7, dar si BMW X5 sau Mercedes GLE, daca mai era necesara o astfel de precizare, respectiva creatie se remarca numaidecat prin design-ul redesenat - mai elegant ca oricand, al spoilerelor fata / spate.

Reteta specifica departamentului exterior continua cu o (larga) varietate de nuante noi pentru caroseria in cinci portiere si jantele confectionate din aliaj usor - pe cand meniul caracteristic interiorului culmineaza cu un ecran curbat de 27", de tip OLED. Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai descoperi si instrumente de bord digitale, scaune cu masaj, o instalatie de climatizare cu reglare automata - pe multiple zone, a temperaturii, tapiterie realizata din piele partial perforata ori difuzoare de inalta fidelitate - marca Bang & Olufsen.

Nota de plata nu reprezinta, momentan decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, sud-coreenii anuntand - in schimb, ca cea mai recenta iteratie a SUV-ului Genesis GV80 va gazdui sub capota un numar de doua motoare diferite, ambele pe benzina. In varianta de top, rivalul mai celebrului BMW X5 se va bucura de serviciile unei unitati V6 twin-turbo - cu o putere de 375 CP, astfel ca problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu acceleratia la podea, in mai putin de 6.0 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 27 Noiembrie 2023