Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Are motor de 1.6 litri si 360 CP, scaune cu masaj si tractiune integrala
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Comercializata si pe piata din Romania - la preturi incepand de la peste 40.000 de euro, respectiva reteta pluseaza cu un set de faruri cu matrice de LED-uri si asistent pentru vederea pe timp de noapte.

Prezentata publicului larg acum mai bine de noua saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui martie, cea mai recenta iteratie a spectaculoasei game pe care compania Peugeot o vinde sub numele de 508 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior spre interior, aceasta se remarca in special prin noul design al partii frontale, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv blocuri optice posterioare redesenat si doua display-uri supradimensionate. Cu mentiunea ca din meniu nu lipsesc, ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic, nici jantele din aliaj cu diametrul de pana la 20 de inch, perechea de faruri cu matrice de LED-uri, tapiteria realizata din Alcantara, scaunele actionate electric, cu functie de masaj ori asistentul pentru vederea pe timp de noapte.

Oferita atat sub forma unei berline cu alura de fastback, cat si intr-o varianta break, impresionanta creatie isi va intampina viitorii cumparatori in nenumarate versiuni de motorizare - printre multiplele optiuni puse de celebrul producator la dispozitia potentialilor clienti regasindu-se si un model de inalta performanta disponibil sub indicativul 508 Peugeot Sport Engineered, ce combina un propulsor turbo de 1.6 litri cu doua unitati electrice, plus o baterie litiu-ion de 12.4 kWh pentru un total de 360 de cai putere, livrat ambelor punti, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 5.2 secunde, reiese din comunicatul oficial de presa.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Mai 2023