Detaliul nestiut pana acum despre noul sedan de 600 CP de la BMW. Anuntul a fost facut de divizia M

Detaliul nestiut pana acum despre noul sedan de 600 CP de la BMW. Anuntul a fost facut de divizia M
  • Primul prototip al noului BMW M5 a avut tractiune spate
  • Declaratia a fost facuta de vicepresedintele diviziei M
  • Modelul de serie a primit intr-un final sistemul xDrive
Distribuie pe Facebook

Ies la iveala noi informatii cu privire la ultima generatie a modelului M5, pe care compania BMW a echipat-o in premiera cu un sistem de tractiune integrala.

Cu numai doua luni in urma, profitand din plin de editia din acest a a Salonului Auto International de la Frankfurt, BMW prezenta in fata lumii intregi cea mai noua reiteratie a legendarului model de inalta performanta M5.

Primul din istorie livrat la pachet alaturi de un sistem de tractiune integrala, sedanul bavarez cu motor V8 bi-turbo de 4.4 litri si 600 CP sub capota are nevoie de doar 3.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

La fel de impresionanta se anunta, de asemenea, si valoarea din dreptul vitezei maxime, pachetul M Driver disponibil optional permitandu-i noului BMW M5 xDrive sa sprinteze pana la 305 km/h, potrivit primelor informatii.

In ciuda performantelor extreme pe care le promite, cea mai recenta reiteratie a legendarului sedan bavarez nu a scapat de criticile fanilor, multi dintre acestia aratandu-se dezamagiti de disparitia din meniu a tractiune spate.

Dar BMW nu a renuntat de buna voie la configuratia RWD a modelului M5, ci mai degraba de nevoie si din necesitate, dupa cum a declarat la inceputul saptamanii Dirk Hacker, omul aflat in functia de vicepresedinte al diviziei M.

Totodata, oficialul producatorului bavarez de automobile a mai afirmat si ca primul prototip al noului sedan 4x4 cu 600 CP sub capota - construit acum mai bine de trei ani, a iesit pe strazi, in teste, alaturi de un sistem de tractiune spate.

"A fost calea naturala, istorica - pana am realizat ca suntem dincolo de limitele acceleratiei longitudinale. Tractiunea integrala a fost singura optiune", a declarat Dirk Hacker, vicepresedintele diviziei de performanta M GmbH.

Asa cum precizam si la inceputul acestui material, cea mai recenta reiteratie a legendarului BMW M5 este prima din istorie - care a inceput in 1984, cu generatia E28, livrata la pachet alaturi de tehnologia xDrive.

Sistemul de tractiune integrala regasit in echiparea modelului bavarez de inalta performanta este unul cu vectorizare a cuplului, astfel ca simpla apasare a unui buton poate livra intreaga putere exclusiv catre putea spate.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Noiembrie 2017