Detaliul nestiut pana acum despre noul sedan de 600 CP de la BMW. Anuntul a fost facut de divizia M
- Primul prototip al noului BMW M5 a avut tractiune spate
- Declaratia a fost facuta de vicepresedintele diviziei M
- Modelul de serie a primit intr-un final sistemul xDrive
Ies la iveala noi informatii cu privire la ultima generatie a modelului M5, pe care compania BMW a echipat-o in premiera cu un sistem de tractiune integrala.
Cu numai doua luni in urma, profitand din plin de editia din acest a a Salonului Auto International de la Frankfurt, BMW prezenta in fata lumii intregi cea mai noua reiteratie a legendarului model de inalta performanta M5.
Primul din istorie livrat la pachet alaturi de un sistem de tractiune integrala, sedanul bavarez cu motor V8 bi-turbo de 4.4 litri si 600 CP sub capota are nevoie de doar 3.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
La fel de impresionanta se anunta, de asemenea, si valoarea din dreptul vitezei maxime, pachetul M Driver disponibil optional permitandu-i noului BMW M5 xDrive sa sprinteze pana la 305 km/h, potrivit primelor informatii.
In ciuda performantelor extreme pe care le promite, cea mai recenta reiteratie a legendarului sedan bavarez nu a scapat de criticile fanilor, multi dintre acestia aratandu-se dezamagiti de disparitia din meniu a tractiune spate.
Dar BMW nu a renuntat de buna voie la configuratia RWD a modelului M5, ci mai degraba de nevoie si din necesitate, dupa cum a declarat la inceputul saptamanii Dirk Hacker, omul aflat in functia de vicepresedinte al diviziei M.
Totodata, oficialul producatorului bavarez de automobile a mai afirmat si ca primul prototip al noului sedan 4x4 cu 600 CP sub capota - construit acum mai bine de trei ani, a iesit pe strazi, in teste, alaturi de un sistem de tractiune spate.
"A fost calea naturala, istorica - pana am realizat ca suntem dincolo de limitele acceleratiei longitudinale. Tractiunea integrala a fost singura optiune", a declarat Dirk Hacker, vicepresedintele diviziei de performanta M GmbH.
Asa cum precizam si la inceputul acestui material, cea mai recenta reiteratie a legendarului BMW M5 este prima din istorie - care a inceput in 1984, cu generatia E28, livrata la pachet alaturi de tehnologia xDrive.
Sistemul de tractiune integrala regasit in echiparea modelului bavarez de inalta performanta este unul cu vectorizare a cuplului, astfel ca simpla apasare a unui buton poate livra intreaga putere exclusiv catre putea spate.
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei