Ei sunt cei mai ciudati clienti ai marcii Rolls-Royce. Iata cum au reusit sa-i surprinda pe britanici

Ei sunt cei mai ciudati clienti ai marcii Rolls-Royce. Iata cum au reusit sa-i surprinda pe britanici
  • Fiecare Rolls-Royce este pregatit cinci ore inainte de a fi livrat fericitului sau proprietar
  • Modificarea interiorului are loc doar dupa ce designer-ul discuta in prelabil cu inginerul de sunet
  • Un client a venit cu un tricou dupa el pentru a se asigura ca britanicii vor obtine rozul dorit
Distribuie pe Facebook

Fiecare comanda plasata catre marca Rolls-Royce are o poveste extrem de interesanta, insa urmatoarele intamplari reusesc sa depaseasca orice limita a imaginatiei.

Cu ocazia lansarii noii editii speciale Black Badge, celebrul showroom Rolls-Royce Motor Cars London a venit cu mai multe povesti despre ce inseamna sa comanzi o astfel de masina. De asemenea, britanicii au tinut sa ne dezvaluie si cateva picanterii despre portretul clientului... atipic.

Asadar, pasim timizi in universul companiei Rolls-Royce si aflam ca fiecare livrare este tratata special, acest eveniment aparent banal durand aproximativ trei ore in cazul de fata. Inainte insa de a ajunge pe mainile fericitului sau proprietar, fiecare masina este pregatita vreme de circa cinci ore. Impresionant, nu-i asa?

Ei bine, atunci ce vei mai spune atunci cand vei afla ca procesul de vopsire a caroseriei dureaza mai bine de o saptamana, timp in care sunt aplicate 45 de kilograme de vopsea sub forma a cinci straturi? Apropo, aceasta este singura operatiune in cadrul careia lucreaza robotii, de restul ocupandu-se exclusiv mana omului.

La fel de impresionant si, totodata, extrem de interesant este si faptul ca statueta Spirit of Ecstasy utilizeaza un sistem format din 24 de cabluri si parghii pentru a iesi la iveala sau disparea complet din peisaj. Aceasta poate fi comandata in diferite versiuni, inclusiv din aur masiv.

Despre plafonul cu stele pe care Rolls-Royce il ofera putem spune ca incorporeaza doi kilometri de cablu, munca investita in setarea sistemului audio de 1.300 W fiind un alt detaliu demn de remarcat - nu de alta, dar orice modificare estetica adusa interiorului trebuie mai intai discutata cu inginerul de sunet.

Cat despre portretul clientului... atipic, britanicii s-au confruntat de-a lungul timpului cu urmatoarele situatii: o persoana care a comandat in acelasi timp trei exemplare ale modelului Dawn, o alta care a cerut un interior roz - si care chiar a venit cu un tricou pentru a se asigura ca primeste rozul dorit, dar si un pusti din Taiwan care a comandat o limuzina Phantom la varsta de numai 12 ani.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2016