Este primul model V8 lansat de divizia M. Cu cat se vinde azi acest BMW celebru

  • Un BMW M5 E39 cu numai 56.000 km la bord a fost scos recent la vanzare
  • Respectivul exemplar ofera un motor V8 si o lunga lista cu dotari de confort
  • Cumparatorul va avea de achitat 42.500 euro pe masina bavareza din 2000

La sfarsitul anilor '90, BMW prezenta in fata intregii planete primul automobil de serie cu motor V8 din istoria diviziei M. Pentru cei care nu isi mai aduc aminte, respectivul model era pus in miscare de o unitate cu capacitate de 4.9 litri si 400 CP.

Daca primele modele dezvoltate de specialistii diviziei M gazduiau in compartimentul motor unitati cu numai patru sau sase cilindri in linie, ei bine... situatia avea sa se schimbe la sfarsitul anilor '90.

Lansat in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto International de la Geneva din primavara lui 1998, pe-atunci noul BMW M5 E39 era pus in miscare de un propulsor V8 - unul cu capacitatea de 4.9 litri, daca mai conteaza.

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bord

Asa cum cel mai probabil ne amintim in continuare cu totii, respectivul motor pe benzina furniza o putere maxima de aproximativ 400 CP, livrata exclusiv puntii spate printr-o cutie manuala cu sase trepte de viteza.

Sprintul de la 0 la 100 km/h se realiza astfel in mai putin de 5.5 secunde, iar acul vitezometrului isi continua apoi incursiunea pana la 250 kilometri pe ora, modelul BMW M5 E39 fiind cel mai rapid sedan din lume la acel moment.

Circa cinci ani si 20.000 de unitati mai tarziu de la momentul prezentarii sale oficiale, automobilul bavarez de inalta performanta isi lua ramas bun de la industria constructoare de masini, facandu-i loc generatiei E60.

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bordBMW M5 cu 56 mii km la bord

In prezent, un asemenea exemplar se vinde si cu 42.500 de euro, clientul primind - pe langa motorul V8 anterior amintit, si faruri cu xenon, climatizare automata, tapiterie din piele sau scaune incalzite cu reglare electrica.

Mai mult decat atat, acest BMW M5 E39 iesit de pe portile fabricii in cursul anului 2000 se mai lauda si cu trapa, navigatie, senzori de parcare, perdelute, telefon, plus un rulaj de doar 56.000 de kilometri.

Ramane insa urmatoarea intrebare: isi merita banii automobilul bavarez de inalta performanta sau ai prefera sa 'investesti' intr-un M5 E60, in speta primul model cu propulsie V10 din istoria diviziei M?

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bord

BMW M5 cu 56 mii km la bord

Vezi toate pozele (21) Poze BMW M5 cu 56 mii km la bord
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2017