Este sfarsitul unei ere. Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina. Cum arata in realitate

Este sfarsitul unei ere. Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina. Cum arata in realitate
  • Este sfarsitul unei ere
  • Lotus prezinta oficial ultima sa masina cu motor pe benzina
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea de ales intre un I4 turbo de doi litri si provenienta Mercedes-AMG si un V6 de 3.5 litri, cu compresor mecanic, de provenienta Toyota.

Prezentat publicului larg in urma cu doar o singura saptamana - chiar in prima parte a lunii iulie, ultimul Lotus cu motor pe benzina stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior, masina comercializata sub denumirea (de) Emira, la preturi mai mici de 72.000 de euro, se remarca numaidecat prin liniile, formele si elementele de caroserie inspirate de electrica Evija - daca mai trebuia, inca o data, mentionat.

De cealalta parte a portierelor, la interior, clientii vor experimenta o ambianta high-tech, cu doua display-uri supradimensionate, un volan cu comenzi tactile si numai cateva butoane fizice.

Inutil de mentionat, ultimul Lotus cu motor pe benzina a mai pregatit si o intreaga lista cu echipamente de siguranta si confort, masina comercializata sub denumirea (de) Emira oferind si instrumente de bord digitale sau faruri cu LED. Nu lipsesc insa din peisaj nici senzorii de parcare, lumile ambientale, scaunele cu reglare electrica, airbag-urile de tip cortina, pilotul automat adaptiv, franarea autonoma de urgenta s.a.m.d.

Totodata, clientii se vor mai putea bucura si de o instalatie audio de inalta fidelitate de la KEF, de un sistem de infotainment cu eran color de 10.25 inch, Android Auto si Apple CarPlay etc.

Construit pe un nou sasiu din aluminiu, ultimul Lotus cu motor pe benzina ascunde sub capota - in versiunea de baza, un I4 turbo de doi litri si provenienta Mercedes-AMG. In aceasta configuratie, masina comercializata sub denumirea (de) Emira vine cu 360 de cai putere, o transmisie automata in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp mai mic de 4.5 secunde, aparent.

Varianta de top combina, potrivit primelor date, un V6 de 3.5 litri, cu compresor mecanic, de provenienta Toyota, si 400 de cai putere cu o manuala sau automata, ambele in sase trepte.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 14 Iulie 2021