Geneva 2014: Noul Jaguar XFR-S Sportbrake iese la vanatoare de Audi RS6 Avant

Geneva 2014: Noul Jaguar XFR-S Sportbrake iese la vanatoare de Audi RS6 Avant
  • Noul Jaguar XFR-S Sportbrake a fost dezvaluit in mod oficial
  • Break-ul britanic vine la pachet impreuna cu un V8 de 560 CP
  • Viteza maxima este limitata la 300 de kilometri pe ora
Trimite unui prieten

Primul break de inalta performanta din istoria britanicilor de la Jaguar ofera un propulsor V8 supraalimentat de cinci litri si 550 cai putere. Dar oare este indeajuns pentru ca noul XFR-S Sportbrake sa faca fata competitiei germane formate din modelele Audi RS6 Avant si Mercedes E63 AMG Wagon?

Asemeni rivalilor sai, noul Jaguar XFR-S Sportbrake se bucura de numeroase detalii exterioare sinonime cu sportivitatea absoluta, prizele frontale supradimensionate, spoilerul spate cu difuzor inclus si eleronul pentru plafon reprezentand primele dovezi in acest sens.

Nu de alta dar, spre deosebire de varianta sa standard, versiunea de inalta performanta a break-ului britanic se mai poate lauda si cu o capota motor ventilata, extensii proeminente pentru aripi, praguri laterale cu design revizuit sau jante Varuna pe 20 inci.

Geneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

In ceea ce priveste aspectul interior, lista cu atractii propusa de noul Jaguar XFR-S Sportbrake include scaune fata sport, insertii de piele ce imita fibra de carbon, accente de aluminiu, plus cusaturi contrastante care-i confera cockpit-ului o aroma de-a dreptul exclusivista.

Daca vine insa vorba de partea tehnica, primul break de inalta performanta din istoria constructorului britanic impresioneaza in special prin motorul sau V8 supraalimentat de cinci litri si 550 cai putere, oferit in compania unei transmisii automate cu opt rapoarte si a unui diferential activ.

Geneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Geneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Rezultatul? Ei bine, rezultatul nu este la fel de intimidant precum ceea ce regasim la Audi RS6 Avant sau Mercedes E63 AMG Wagon, noul Jaguar XFR-S Sportbrake avand nevoie de circa 4.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Totusi, primul break de inalta performanta din istoria constructorului britanic nu le ramane dator rivalilor sai germani si egaleaza situatia multumita vitezei sale maxime limitate abia la pragul celor 300 de kilometri pe ora!

Geneva 2014: Jaguar XFR-S SportbrakeGeneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (15) Poze Geneva 2014: Jaguar XFR-S Sportbrake
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 5 Martie 2014