Geneva 2015: Ferrari 488 GTB debuteaza cu un V8 turbo sub capota

Geneva 2015: Ferrari 488 GTB debuteaza cu un V8 turbo sub capota
  • Ferrari 488 GTB debuteaza cu un V8 turbo sub capota
  • Supercarul italian propune o noua unitate de 3.9 litri
  • Valorile maxime se invart in jurul a 670 CP si 760 Nm
Distribuie pe Facebook

Zilele de glorie ale motoarelor aspirate par sa fi apus inclusiv din punctul de vedere al italienilor de la Ferrari, urmasul popularului 458 Italia ducand mai departe trendul "V8 bi-turbo" pornit odata cu lansarea modelului California T.

In timp ce Lamborghini Huracan LP610-4 a decis sa pastreze motorizarea aspirata a predecesorului sau, succesorul popularului Ferrari 458 Italia s-a grabit sa se alature curentului (bi)turbo.

Astfel, cel mai nou supercar cu motor central din Maranello vine la pachet alaturi de o unitate V8 dotata cu doua turbine si capacitate de 3.9 litri, sinonima cu un total de 670 cai putere si 760 Newton-Metri.

Geneva 2015: Ferrari 488 GTBGeneva 2015: Ferrari 488 GTB

Rezultatul? Ei bine, multumita cresterii valorilor maxime cu circa 100 CP si 220 Nm, Ferrari-ul 488 GTB sprinteaza de la 0 la 100 km/h in doar 3.0 secunde - adica cu 0.4 secunde mai rapid decat predecesorul sau 458 Italia.

Vestile bune continua cu acceleratia de la 0 la 200 km/h ce se realizeaza acum in aproximativ 8.3 secunde, supercarul italian continuandu-si apoi incursiunea pana la si dupa pragul celor 330 de kilometri pe ora, dupa cum afirma chiar cei din Maranello.

Referitor la aspectul vizual, noul 488 GTB nu se indeparteaza foarte mult de la reteta "vechiului" 458 Italia, modificarile operate de designerii Ferrari fiind mai degraba evolutive decat revolutionare. Indiferent ca vorbim despre departamentul exterior sau cel interior.

Scurt si direct la subiect, meniul propus de rivalul din Maranello al Lamborghini-ului Huracan LP610-4 include, insa nu se rezuma neaparat la urmatoarele: blocuri optice subtil restilizate, prize de aer aditionale, linii si forme ceva mai bine conturate ca pana acum, plus evacuare dubla.

Asta la nivel de exterior. Daca vine vorba despre interior, supercarul italian pastreaza volanul multifunctional cu parte inferioara plata si spatiul gol dintre panoul de bord si tunelul central, aducand in schimb cateva noutati stilistice la nivelul gurilor de ventilatie, respectiv comenzilor pentru climatizare (si nu numai).

Geneva 2015: Ferrari 488 GTB

Geneva 2015: Ferrari 488 GTB

Geneva 2015: Ferrari 488 GTB

Geneva 2015: Ferrari 488 GTB

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Geneva 2015: Ferrari 488 GTB
mai multe