Honda a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a japonezilor are motor turbo de 2.0 litri si 320 de cai putere. Cum arata in realitate

Honda a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a japonezilor are motor turbo de 2.0 litri si 320 de cai putere. Cum arata in realitate
  • Honda a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
  • Noua masina a japonezilor are motor turbo de 2.0 litri si 320 de cai putere
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu o larga varietate de echipamente si dotari premium. Precum tapiterie din piele partial perforata si sistem audio cu 16 boxe, de 530 de wati.

Anuntata cu surle si trambite acum mai bine de 11 saptamani - inca din ultima parte a lunii aprilie, cea dintai generatie a sportivei oferite de compania Acura sub denumirea de Integra Type S stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Creata dupa o reteta inspirata de noul Civic Type R FL5, alternativa niponilor la trio-ul compus din Audi S3, BMW M240i, plus Mercedes-AMG A35 se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate - condimentate cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, insa nici extensiile proeminente destinate aripilor laterale, care gazduiesc jante de dimensiuni generoase, cu un diametru de 19 inch, din aliaj, evacuarea tripla, instalata central, ori eleronul subtil de la nivelul haionului nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune.

Disponibila la preturi incepand de la aproape 50.800 de dolari, reteta mentionata si anterior cuprinde inclusiv un volan multifunctional, in trei spite, o tapiterie din piele perforata partial, cu insertii din Ultrasuede, scaune sculptate atent, acompaniate de functia de incalzire, un display tactil cu diagonala de 9.0 inch, o instalatie audio de inalta fidelitate - ce poarta semnatura specialistilor reuniti sub numele ELS STUDIO, ceasuri de bord digitale, afisaj pe parbriz, discuri de franare uriase etc. Sub capota, persoanele dornice sa experimenteze meniul in cauza vor avea la dispozitie - dupa cum precizam la momentul premierei mondiale, o unitate turbo in patru cilindri, cu capacitate de 1.996 de centimetri cubi, dezvoltata pentru a produce undeva in jurul a 320 CP, indeajuns pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala acceleratia la podea, intr-un timp mai mic de cinci secunde si jumatate.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 6 Iulie 2023