I-a platit pe italienii de la Ferrari sa-i faca o masina unica. Rezultatul arata asa si se numeste SP38

I-a platit pe italienii de la Ferrari sa-i faca o masina unica. Rezultatul arata asa si se numeste SP38
  • Divizia Special Projects de la Ferrari a mai construit un model unicat
  • Acesta a fost botezat SP38
  • Ii va fi inmanat viitorului proprietar pe 26 mai la Villa d'Este
Distribuie pe Facebook

Divizia Special Projects de la Ferrari a mai dezvoltat un model unicat, bazat pe sportiva 488 GTB. Acesta a fost botezat SP38 si ii va fi inmanat viitorului proprietar pe 26 mai, cu ocazia Concursului de Eleganta de la Villa d'Este.

Constructorul italian de automobile a infiintat divizia Special Projects tocmai pentru acele modele exclusiviste, unice, comandate de clienti cu foarte foarte foarte (repetitia este voita) multi bani in conturi.

Ferrari SP38

De-a lungul anilor am vazut mai multe exemplare speciale, precum F60 America, F12 TRS, 458 MM Speciale sau SP275 RW Competizione. Acesta din urma a fost construit de-a lungul a doi ani pentru un doctor din Florida, Statele Unite ale Americii.

Ferrari SP38

Cea mai recenta bijuterie pe patru roti a celor de la Ferrari Special Projects poarta numele de SP38 si este...ei bine, superba. Desi arata ca un concept, acest exemplar este 100% functional si poate fi condus fara nicio problema pe drumurile publice. "Condus" este cam mult spus, pentru ca mai mult ca sigur cel care l-a comandat il va tine inchis.

Ferrari SP38

Speram totusi sa nu se intample asta. Pentru a-l construi, inginerii brandului din Marranelo au luat un 488 GTB pe care l-au modificat pana in cele mai mici detalii. Partea frontala a fost redesenata, cu blocuri de lumini orizontale si inguste, elemente aerodinamice din fibra de carbon, geamurile laterale sunt mai inguste decat de obicei, linia plafonului este inclinata, iar spatele este fara indoiala cireasa de pe tort.

Ferrari SP38

Capota motorului clasica a fost inlocuita cu una cu trei fante de aer, care te duce cu gandul la modelele emblematice din istoria Ferrari. Stopurile au fost integrate in grila iar cele doua iesiri ale sistemului de evacuare sunt pozitionate central.

Ferrari SP38

Italienii nu au postat imagini cu interiorul noului SP38 si nici nu au oferit detalii despre unitatea de propulsie. Daca nu a suferit modificari, V8-ul twin-turbo de 3.9 litri de pe 488 GTB dezvolta 670 de cai putere la 8.000 de rotatii pe minut si 760 Nm cuplu la numai 3.000 rpm. Sute de kilometri pe ora este atinsa in fix 3 secunde iar viteza maxima este de 330 km/h.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Ferrari SP38
mai multe