Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrari

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrari
Doar 499 de exemplare vor fi fabricate, fiecare dintre acestea venind la pachet impreuna cu o putere maxima de 963 CP si un pret de pornire de 1.2 milioane de euro. Noul Ferrari LaFerrari, caci despre el este vorba, nu impresioneaza insa doar prin caracteristicile sale de ordin tehnic ori mecanic.
Distribuie pe Facebook

Dezvaluit in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Geneva din primavara anului trecut, succesorul legendarului Enzo Ferrari poate fi catalogat cu mare usurinta drept cel mai impresionant hibrid de productie din intreaga lume, cei 963 cai putere si peste 900 Newton-Metri rezultati in urma colaborarii dintre un motor electric si unul pe benzina, V12 de 6.3 litri, reprezentand o prima dovada in acest sens.

Adaugam pe lista cu atractii principale si o transmisie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, capabila sa schimbe treptele de viteza in doar cateva zeci de milisecunde, plus numeroase elemente exterioare active, ce promit sa obtina perfectiunea in materie de aerodinamica, iar noul Ferrari LaFerrari isi poate trece pe lista cu realizari, fara prea mari batai de cap, si unele dintre cele mai incitante performante intalnite in industria auto de astazi.

Intr-o alta ordine de idei, primii 100 kilometri pe ora vin dupa mai putin de trei secunde, in timp ce pentru realizarea sprintului 0 - 200 km/h sunt necesare aproximativ sapte secunde. Lista cu specificatii tehnice demne de toata atentia noastra continua cu acceleratia de la 0 - 300 km/h in 15 secunde, acul vitezometrului urmand a-si continua apoi linistit incursiunea pana dupa pragul celor 350 de kilometri pe ora.

Asa cum precizam si anterior, succesorul legendarului Enzo Ferrari va fi construit intr-o editie limitata la 499 de exemplare, fiecare dintre acestea avand parte de un pret de pornire de 1.2 milioane de euro. Suma pare totusi sa merite pe deplin, mai ales daca tinem cont si de faptul ca noul Ferrari LaFerrari este asamblat manual in Maranello, intr-un atelier folosit initial pentru constructia monoposturilor de Formula 1.

Imaginile vorbesc de la sine. Cu putin ajutor din partea noastra, ce-i drept!

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariRealizata integral din fibra de carbon - din patru tipuri diferite de fibra de carbon, mai exact!, structura de rezistenta a noului Ferrari LaFerrari cantareste doar... 80 de kilograme.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariAceasta este protejata permanent cu diferite huse - inclusiv plastice, pentru a se evita pe cat mai mult posibil lovirea sau zgarierea sa pe parcursul procesului de asamblare a supercarului italian.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariIntre timp, mai multi tehnicieni lucreaza la trenul de rulare hibrid, ce ofera un total de 963 de cai putere si peste 900 de Newton-Metri. Tot cu ocazia acestei imagini putem observa si imbracamintea galbena destinata protectiei sistemului de franare.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariUn V12 de 6.3 litri si 800 CP? Bifat! O cutie cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj? Bifat! Un motor electric capabil sa furnizeze alti 163 CP? Bifat! Si totusi, parca lipseste ceva...

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariIata in cele din urma si invertoarele electrice, pe care le vom putea gasi pozitionate deasupra transmisiei F1. Asta in cazul in care vom avea vreodata ocazia de a le cauta...

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariGata de actiune: Structura de rezistenta realizata din fibra de carbon asteapta cu nerabdare sa se "imperecheze" cu propulsia hibrid.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariUn lucru asemanator se intampla si in camera alaturata, acolo unde mai multe piese de caroserie asteapta sa-si uneasca destinul cu sasiul.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariProfitam de un moment de respiro pentru a arunca o privire asupra podelei realizate din kevlar, ce-i confera sistemului de propulsie un maximum de protectie impotriva surprizelor de pe sosea.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariSi, de ce nu, asupra suspensiei dotate cu amortizoare magnetoreologice...

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrari... respectiv discurilor de franare carbon-ceramice, de pana la 398 de milimetri.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariMagia continua cu sistemul de evacuare.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariProvocarea zilei: Automobil de strada sau naveta spatiala? Adevarul este undeva la mijloc.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariTotul devine insa cat se poate de clar odata cu finalizarea supercarului italian.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariIar cei 1.2 milioane de euro ceruti par pe deplin meritati.

Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrariPS: Cu atata graba, mai ca era sa trecem cu vederea acest exemplar finisat intr-o nuanta de gri - nuanta pe care nu prea o intalnesti in Maranello, dupa cum se poate observa si in restul fotografiilor.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Imagini din culise: Cum ia nastere noul Ferrari LaFerrari
mai multe