Jaguar confirma oficial noul F-Type SVR

Jaguar confirma oficial noul F-Type SVR
  • Jaguar confirma oficial noul F-Type SVR
  • Modelul britanic dispune de un V8 de 575 CP
  • Puterea maxima este livrata tuturor celor patru roti
Distribuie pe Facebook

Deconspirat de o mana de fotografii scapate pe internet la inceputul acestei saptamani, noul F-Type SVR a fost confirmat in cele din urma de oficialii marcii Jaguar.

Numai cinci saptamani au mai ramas pana la debutul celei de-a 86-a editii a Salonului Auto de la Geneva, astfel ca marile companii pornesc motoarele si incep sa dezvaluie incet, dar sigur, numele premierelor pregatite pentru evenimentul desfasurat in perioada 3 - 13 martie 2016.

Printre producatorii care s-au alaturat acestei provocari se numara si Jaguar, oficialii marcii britanice confirmand in cele din urma lansarea modelului F-Type SVR - deconspirat de cateva fotografii ajunse pe internet chiar acum doua zile.

Jaguar F-Type SVR

Specificatiile tehnice au intarziat sa apara, insa stim deja ca cea mai noua creatie a departamentului Special Vehicle Operations gazduieste in compartimentul motor o unitate supraalimentata cu opt cilindri in V si capacitate de cinci litri, ce dezvolta aproximativ 575 CP.

Intreaga putere este livrata tuturor celor patru roti prin intermediul unei transmisii automate cu opt rapoarte, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 km/h dureaza numai 3.7 secunde indiferent ca vorbim despre versiunea Coupe sau varianta Cabriolet.

Dupa cum precizam si anterior, noul Jaguar F-Type SVR se lauda inclusiv cu o viteza maxima de 322 de kilometri pe ora, asta daca nu cumva optezi pentru modelul decapotabil, al carui vitezometru se opreste din actiune ceva mai devreme, pe la aproximativ 313 km/h.

Jaguar F-Type SVR

Asadar, tinand cont de aceste performante, nu este deloc de mirare ca din echiparea sportivei britanice nu lipsesc nici suspensia sport cu amortizoare ajustabile, diferentialul electronic sau discurile carbon-ceramice (disponibile optional, ce-i drept).

Tolba cu bunatati se incheie in cele din urma cu pachetul aerodinamic dramatic-stilizat, ce propune prize frontale de aer de dimensiuni generoase, praguri laterale proemienente, dar si un difuzor posterior masiv, jante cu design unic sau eleron urias pentru capota portbagajului.

Comparativ cu modificarile exterioare, cele interioare pot fi numarate pe degetele unei singure maini, detaliile sub forma de carouri intalnite atat la nivelul scaunelor sport, cat si al fetelor usilor reprezentand principala atractie intalnita aici.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 27 Ianuarie 2016