La naiba cu SUV-urile electrice! Nissan lanseaza pe piata un coupe cu motor V6 twin-turbo de 3.0 litri si 420 de cai putere. Cum arata in realitate

La naiba cu SUV-urile electrice! Nissan lanseaza pe piata un coupe cu motor V6 twin-turbo de 3.0 litri si 420 de cai putere. Cum arata in realitate
  • La naiba cu SUV-urile electrice!
  • Nissan lanseaza pe piata un coupe cu motor V6 twin-turbo de 3.0 litri si 420 de cai putere
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Din meniu nu lipsesc insa nici suspensia sport sau discurile de franare supradimensionate, cu diametrul de pana la 15.0 inch.

Anuntata cu surle si trambite acum numai doua saptamani - chiar la inceputul acestei luni, mult anticipata varianta Nismo a noului Nissan Z nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic: privita de la exterior spre interior, respectiva versiune de inalta performanta se remarca in special prin pachetul aerodinamic redesenat pentru o doza extra de agresivitate vizuala, cu mentiunea ca nici jantele cu diametrul de 19 inch, plus noua spite, finisate intr-o nuanta clasica de negru, nu vor trece intocmai neobservate.

Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pana la finalul anului 2023, meniul in cauza cuprinde inclusiv nenumarate elemente contrastante de rosu - unele aplicate caroseriei in doar doua portiere, altele destinate cabinei cu scaune marca Recaro in echipare, seria vestilor bune continuand cu multiple detalii din piele, ceasuri de bord digitale, un volan multifunctional, dotat cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, instalatie audio de la Bose etc.

Nota de plata a noului Z Nismo nu reprezinta - la momentul de fata, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, comunicatul oferit presei dezvaluind, in schimb, ca viitorii cumparatori vor putea experimenta sub capota un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine, plus capacitatea de 2.997 de centimetri cubi, pe benzina. Proiectat special pentru a livra rotilor - prin intermediul unui sistem de tractiune spate, peste 400 CP, acesta ar trebui sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in mai putin de 5.0 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 16 August 2023